Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.

Edgar
Gepost: 15 februari 2009 05:29 PM   [ Negeer ]
Binnenkomer
Rank
Totaal Aantal Posts  4
Geregistreerd  2009-02-12

Hallo ik ben Edgar Schel.

Ik ben 11 jaar en woon in Didam.
Ik vind Veronica leuk sinds ik op internet een paar keer naar de oude uitzendingen heb geluisterd.
Ik ben samen met mijn vader bij de Norderney geweest en heb op het dek gestaan dat nu verhoogt is. Je kunt nog een paar stukjes zien van het oude dek.
Ik ben ook bij de Veronica dag in Hilversum geweest, daar heb ik een paar filmpjes gezien.
En ik ben natuurlijk ook bij de studio’s geweest, die staan in museum Rockart in Hoek Van Holland.
Mijn vader heeft daar deze foto van me gemaakt.

Daarna heb ik een spreekbeurt over Veronica gehouden. Mijn vader en ik hebben er samen aan gewerkt.  Na de spreekbeurt heb ik een bandrecorderband met de eerste top 40 op 538 meter laten horen.
De meeste informatie heb ik toen van deze site gehaald. Juul heeft de spreekbeurt daarna in het Veronica archief opgeborgen.

Ik vind het leuk om de 100e forumlid te zijn en ik ben erg blij met de mooie avatar.

Groeten,
Edgar

Plaatjes
DSC_0033k.jpg
Profiel

Gepost: 15 februari 2009 07:29 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  728
Geregistreerd  2009-01-05

Hoi Edgar,

Welkom !

Als je op onze Veronicadag komt, trek me aan me jas en dan heb ik een grote Poster voor je. Een echte uit 1972 ! Origineel.

Juul

PS de Veronica dag datum is nog niet precies bekend.

Signature 

“Kijk, we hebben maar één doel voor ogen: Veronica een station met een happy-sound voor iedereen…”

Rob Out 11 maart 1971

Profiel

Gepost: 16 februari 2009 11:23 AM   [ Negeer ]   [ # 2 ]
Oldie
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  396
Geregistreerd  2009-01-27

Hoi Edgar

Welkom tussen al die grote mannen die veronica echt hebben mee gemaakt , alhoewel ik ook wel een beetje jaloers ben , omdat jij een vader heb die er ook
heel veel van weet , ikzelf had dat niet maar heb het wel zelf meegemaakt die leuke tijd .
maar in ieder geval zal je van je vader , en mischien van ons wel heel veel kunnen leren van de oude veronica . rolleyes
Dus amuseer je op deze site . Je hoort er nu echt bij . .....WELKOM

P.S.
ik had best de honderdste willen zijn , ohh.....maar ja , jij ben mij nu voor !! LOL  GEFELICITEERD !! ( VAN HARTE )  LOL

MVG   Dirk grin

Signature 

Het is niet zo dat we dingen niet durven omdat ze moeilijk zijn ,

Ze zijn moeilijk omdat we ze niet durven te doen

Profiel

Gepost: 16 februari 2009 06:51 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]
Binnenkomer
Rank
Totaal Aantal Posts  4
Geregistreerd  2009-02-12
Juul - 15 februari 2009 07:29 PM

Hoi Edgar,

Welkom !

Als je op onze Veronicadag komt, trek me aan me jas en dan heb ik een grote Poster voor je. Een echte uit 1972 ! Origineel.

Juul

PS de Veronica dag datum is nog niet precies bekend.

Juul,

Daar ben ik heel erg blij mee. Ik zal er zijn!!

Groeten,
Edgar

Profiel

Gepost: 17 februari 2009 02:31 PM   [ Negeer ]   [ # 4 ]
Oldie
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  349
Geregistreerd  2009-01-28

GAAF… een spreekbeurt over ONS Veronica. Ik zou behoorlijk trots op je zijn als je mijn zoon was. KLASSSSSSEEEE.

Signature 

HUUBgoud

http://www.HUUBgoud.wordpress.com

Profiel

‹‹ René      Henk Hoogeveen ››