Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.

Hugo Sneyers
Gepost: 18 februari 2009 11:26 AM   [ Negeer ]
Binnenkomer
Rank
Totaal Aantal Posts  1
Geregistreerd  2009-02-18

Hallo .... ik ben geboren in 1953 en heb radio Veronica leren kennen door vrienden op mijn 13e.
Sinds toen steeds een trouwe luisteraar geweest, ik woon in Tongeren (Belgisch limburg) en je had hier toch wel een flinke draadantenne nodig aan de radio .... s’avonds was de ontvangst natuurlijk niet meer om van te genieten.
Hele goede ontvangst had ik wel als we met onze ouders jaarlijks voor 1 maand naar zee gingen (Bredene) daar was de ontvangst op mijn draagbare radio natuurlijk perfect.
Radio is ook de rode draad door mijn leven: al heel vroeg interesse in de radiotechniek door de Philips bouwdoos EE8, daarna vele afgedankte radio’s en aanverwanten gekregen van kenissen en familie waar ik mijn experimenten kon op los laten, in 1975 het examen voor zendamateur afgelegd (ON6HN), in 1980 begonnen met een ‘vrije radio’ en tegenwoordig hou ik me bezig met het verzamelen, repareren en luisteren naar oude radio’s.

Veel succes met het forum!

Hugo Sneyers

Profiel

Gepost: 18 februari 2009 07:32 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]
Oldie
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  396
Geregistreerd  2009-01-27

Hallo Hugo

het zenden zit jou ook in het bloed lijk mij , ook bij het ontvangen op vroege leeftijd bleef je dus niet vreemd , leuk ! grin

Zelf denk ik dat je hier best je draai kan vinden , dus wederom Welkom op dit forum Hugo LOL

Signature 

Het is niet zo dat we dingen niet durven omdat ze moeilijk zijn ,

Ze zijn moeilijk omdat we ze niet durven te doen

Profiel

Gepost: 18 februari 2009 09:39 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  728
Geregistreerd  2009-01-05

Dag Hugo,

welkom op het Veronica forum.

Juul - PE0GJG

Signature 

“Kijk, we hebben maar één doel voor ogen: Veronica een station met een happy-sound voor iedereen…”

Rob Out 11 maart 1971

Profiel

‹‹ Henk Hoogeveen      Hans van Dijk ››