Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.

geluidfragment trappen studio Lapershoek
Gepost: 23 februari 2009 05:07 PM   [ Negeer ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  696
Geregistreerd  2009-01-05

Als extra bij de hierboven geplaatste plattegrond van studio Lapershoek een aardig fragment.
Je hoort dat de studiodeur (st 4) dichtslaat en iemand loopt de 2 trappen af naar beneden en vervolgens gaat de voordeur dicht! (erg leuk)  Het kost je zo’n 35”

Waar we het fragment voor gebruikt hebben? Waarschijnlijk voor “Help, er zit een olifant in de tram”

Juul

Bestanden
DAT611-19.mp3  (Grootte: 348KB - Downloads: 449)
 Signature 

“Kijk, we hebben maar één doel voor ogen: Veronica een station met een happy-sound voor iedereen…”

Rob Out 11 maart 1971

Profiel

Gepost: 23 februari 2009 06:16 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1235
Geregistreerd  2009-01-25

Leuk!!

Bedankt voor het uploaden maar weer!

Groeten,
Rob

Signature 

Ze kunnen er van zeggen wat ze willen, maar het heeft in ieder geval wel een eigen geluid!

Profiel

Gepost: 26 februari 2009 07:58 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]
Binnenkomer
Rank
Totaal Aantal Posts  6
Geregistreerd  2009-02-26

Volgens mij moet er ook nog een bewaard fragment zijn waarin een twee mensen (o.a. Chiel M. dacht ik) hijgend de trappen op/afrennen in een soort wedstrijd/tijdmeting een single uit de discotheek te halen. Volgens mij heb ik dit fragment laatst eens gehoord op de stream. Vraag mij alleen niet meer in welk programma dat geweest moet zijn….

Profiel