Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.
En dat gaan we groots aanpakken. Om te beginnen is er op zaterdag 18 april van 11.00 uur tot 18.00 uur weer een leuke Veronica dag in Hotel Lapershoek. In de gecombineerde winkel van Veronica en Museum Rock Art zijn nog niet eerder verschenen artikelen te koop. Dit jaar natuurlijk ook weer een popquiz met Erik de Zwart.
Doe mee en stuur een mail naar ovv PopQuiz. Er doet ook een VeronicaTeam mee, dat wordt lachen dus.
De muziek en beelden van Radio Veronica ontbreken uiteraard niet.
Kom dus zaterdag 18 April a.s. naar Hotel Lapershoek in Hilversum om samen met diverse Veronica medewerkers van toen een gezellige dag te beleven.
Hotel Lapershoek, Utrechtseweg 16, ligt op 5 min. lopen van Station Sportpark.
Ik meen mij te herinneren dat bij de Veronicadag van vorig jaar er naamkaartjes waren die gedownload en uitgeprint konden worden, Jan van Weterloo heeft toen volgens mij een download hiervoor gemaakt. Kon er toen helaas niet bijzijn maar ijs en weder dienende ben ik dit jaar wel van de partij.
Heb geen idee of de naamkaartjes een succes waren, maar het lijkt mij leuk andere leden te ontmoeten die herkenbaar zijn door middel van zo’n kaartje.
Ik had er toen één gemaakt en ook één voor m’n zoon.
In Lapershoek zagen we echter niemand met een naamkaartje, waardoor ik ‘m zelf ook vergeten ben…
Stom natuurlijk….
Lijkt me wel leuk om dit jaar, iig als forumleden, wél met naambordje te lopen.
Maar, de “staff” beslist….
( wel de forum nick, als die afwijkt van de echte naam, erbij zetten natuurlijk…. )
Misschien een domme vraag, maar ......., wat gaan we 18 april proberen ? Dronken worden zonder alcohol, soep eten met een vork of toch wat anders ?
Rien,
Wat er op 18 april a.s. georganiseerd wordt door de Stichting Norderney, is de jaarlijke Veronicadag in Hotel Lapershoek te Hilversum. Zie ook de website onder het kopje nieuws.