Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.

ik ben ulli -  (bessere kontakte zwischen nederlandse en duitsche veronica fans)
Gepost: 07 maart 2009 07:31 PM   [ Negeer ]
Binnenkomer
Rank
Totaal Aantal Posts  1
Geregistreerd  2009-03-07

hallo allemal,
ich bin ulrich und seit 1970 treuer fan von veronica
zufällig an de oude groote radio van toen met de groote knoppe helemal links en helemal rechts op de scala fadent en dan war ik bei de top 40 op en warme weekend-somerdag
nach 1974 hatte ich ich dann mehrere kontakte mit ad roland by de tros und durfte 3 mal in de hilversum 3 studio live dabeisein
met nachtwacht en de europarade gerne wäre ich später noch bei de fridags uitzending top40 bei lex dabeigewesen

bin in den letzten jahren 3mal in het lapershook dabeigeweest, auch op de pier in scheveningen bei radio 192 en in de studio op de bosdrijft in hilversum bei bruno de voss
gerne würde ich in den nächsten reeunion in lapershook mit nederlandse fans kontakt opnemen, war bisher nur zufällig geglückt
vielleicht könnten juul en ad etwas vermitteln villeicht mit entree-stickers oder microfon-ansprachen
hoffe durch das neue forum etwas für verständigung zu werben
beim schreiben lekker luistern via de internet stream in super Qualität

de grootjes

ulrich

Profiel

Gepost: 08 maart 2009 10:40 AM   [ Negeer ]   [ # 1 ]
Stijger
RankRank
Totaal Aantal Posts  84
Geregistreerd  2009-01-23

Welkom op het forum, Ulrich !

Waar ergens in Duitsland luisterde je naar Veronica en gebruikte je nog een speciale antenne ? Ik neem aan dat het toch behoorlijk moeilijk was om zonder storing te kunnen luisteren.

Profiel