Geboren en getogen in Apeldoorn (September 1960). Het Veronica tijdperk 1959 - 1974 was voor mij toch een belangrijke periode in mijn leven, al heb ik pas kunnen luisteren na de zender wisseling. Wat ik mij van de begin periode kan herinneren is dat wij regelmatig op bezoek gingen bij familie in Scheveningen. Toen ben ik van kinds af aan besmet geraakt met het Veronica “virus”. Later ook gelukkig te beluisteren in Apeldoorn. De 31 Augustus 1974 staat in mijn geheugen gegrift, de gehele dag thuis gebleven, en gekluisterd aan de radio. Oh, wat heb ik gehuild toen de zender ermee ophield. Boos, verdrietig en nog veel meer. Vele Nederlanders beleefde die bewuste dag intens. En als je over praat op je werk, vriendenkring, enz. dan hoor je steeds weer de zelfde verhalen. Hoe iedereen dat tijdperk op zijn of haar wijze beleefde. Gelukkig kan ik vertellen dat ik dat tijdperk heb mogen meebeleven, en de zender kon beluistern. Regelmatig lees ik de boeken die over Veronica zijn geschreven, en zover ik weet heb ik nu alle geschreven boeken. Daarnaast ben ik ook in het bezit van een klein transistor radiootje. Een single van “Veronica sorry” in een hoesje van Radio Veronica. Maar ook de gedrukte Top 40 uit die tijd die kon kopen bij je platen handelaar. Alle elpee’s van Veronica uit die tijd ontbreken ook niet. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Dit alles betekent heel veel voor mij. Nu beluister ik regelmatig de zender via de laptop, helaas lukt dat op mijn werk niet. maar de schade haal ik thuis wel in.