Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.

2 van de 2
2
Wat wil jij dat er met de Norderney gebeurd?
Gepost: 18 april 2009 01:57 PM   [ Negeer ]   [ # 16 ]
Binnenkomer
Rank
Totaal Aantal Posts  3
Geregistreerd  2009-04-18
Johan Markerink - 18 april 2009 01:55 PM

Wat ik wil dat er met de Norderney MOET gebeuren is gewoon heel simpel
Lekker weer terug naar de plaats waar het dus hoord en dat is Nederland en dan weer voor de kust voor Scheveningen en dan weer gebruiken waar hij altijd voor is gebruikt radio-uitzendingen verzorgen zoals het vandaag weer het geval is , het namelijk 18 april en laten ze daar de Norderney voor is gebruikt

Profiel

Gepost: 16 augustus 2009 10:44 AM   [ Negeer ]   [ # 17 ]
Binnenkomer
Rank
Totaal Aantal Posts  9
Geregistreerd  2009-08-07

Soms is 8 uur slaap niet genoeg.
Ineens stonden de mensen van de Staatsloterij voor mijn deur, 27 M Euro gewonnen, nooit meer hoeven werken en alleen nog leuke dingen doen,  wat een luxe! Allereerst ben ik op zoek gegaan naar de huidige eigenaren van de Norderney en afspraken gemaakt voor overname en verplaatsing van het schip naar Lelystad. Met vele oud luisteraars hebben we op de werf van Lelystad de klus geklaard, dek omlaag, zenders en studio’s weer in oude glorie hersteld. Op 31 augustus was het dan eindelijk zover,alle oud Veronica mensen waren gekomen en ook na het tijdstip van 6 uur gingen spontaan de programma’s de lucht in, zelfs Lex Harding was emotioneel. Plots kwam er aan deze situatie een einde, de wekker stond al een halfuur te ratelen, het was maandagochtend.

Gelukkig hebben we de banden nog.

Groet,

Wim

Profiel

Gepost: 28 augustus 2009 10:28 AM   [ Negeer ]   [ # 18 ]
Oldie
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  396
Geregistreerd  2009-01-27
EL84 - 16 augustus 2009 10:44 AM

Soms is 8 uur slaap niet genoeg.
Ineens stonden de mensen van de Staatsloterij voor mijn deur, 27 M Euro gewonnen, nooit meer hoeven werken en alleen nog leuke dingen doen,  wat een luxe! Allereerst ben ik op zoek gegaan naar de huidige eigenaren van de Norderney en afspraken gemaakt voor overname en verplaatsing van het schip naar Lelystad. Met vele oud luisteraars hebben we op de werf van Lelystad de klus geklaard, dek omlaag, zenders en studio’s weer in oude glorie hersteld. Op 31 augustus was het dan eindelijk zover,alle oud Veronica mensen waren gekomen en ook na het tijdstip van 6 uur gingen spontaan de programma’s de lucht in, zelfs Lex Harding was emotioneel. Plots kwam er aan deze situatie een einde, de wekker stond al een halfuur te ratelen, het was maandagochtend.

Gelukkig hebben we de banden nog.

Groet,

Wim

Wekker het raam uit lazeren rolleyes , en lekker doordromen LOL

Signature 

Het is niet zo dat we dingen niet durven omdat ze moeilijk zijn ,

Ze zijn moeilijk omdat we ze niet durven te doen

Profiel

2 van de 2
2