Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.
Ja Balk, da’s mooi, ken ik ook. Ik woonde in 1990-1991 in Lemmer. en in 2004-2005 Piaam. Maar Sint Anne, was te ver voor de familie dus weer terug naar de bewoonde wereld.
Ja Balk, da’s mooi, ken ik ook. Ik woonde in 1990-1991 in Lemmer. en in 2004-2005 Piaam. Maar Sint Anne, was te ver voor de familie dus weer terug naar de bewoonde wereld.
groet,
Juul
Niet erg “honkvast” dus.
Ik ben van Rotterdam (geboren) naar Sliedrecht verhuisd, daarna een paar jaar Sleeuwijk, omdat de grond in N.Br. goedkoper was.
Toch weer terug naar Sliedrecht, na 3 adressen in diverse wijken, nu al 13 jaar op dezelfde stek.
En hier zal iemand mij wel weg moeten dragen…..
groet,
Juul
Welkom Juul, in de meest centraal gelegen gemeente van Nederland!
Maar niet op de manier waarmee ome Bull plaatselijk ook bekend is geworden.
In het verleden was de ijsclub van Loosdrecht in het bezit van ………. een kruiwagen. Speciaal voor ome Bull.
Na een vergadering van de club wilde het nog wel eens gebeuren dat zijn motoriek niet bij machte was om de ene voet voor de ander te zetten. Om ome Bull dan toch veilig en makkelijk thuis te krijgen had de vergadering in haar wijsheid daarom ooit unaniem besloten zelf het openbaarvervoer voor hem ter hand te nemen.
Volgens bewoners van Boomhoek gebeurde het wel eens dat tijdens nachtelijke uren een luidruchtige doch jolige polonaise onder aanvoering van de voorzitter waargenomen kon worden. Met ome Bull boerend en giechelend aan het hoofd. In de kruiwagen, wel te verstaan.
kleurrijk man toch die Ome Bull… en van hem kunnen we het hebben toch…
maar stel dat dit of een ander keurig heerschap zou gaan…. o wee o wee dan rolde iedereen over hem heen… (kan trouwens gezellig zijn dan hoor…)
Als er nog leden zijn die deze lp’s zoeken:
1. Voor wie nog interesse heeft in Vinyl heb ik hier nog een exemplaar van de dubbel LP “Veronica” de 15 beste tunes, 100 Veronica jingles, de Noordzee tune. hoogtepunten uit programma’s.
2. Nog 2 maal de lp Goud van Out nr. 1
3. En de lp Veronica-CBS Pop Festival Pier Scheveningen
Tegen vergoeding van de porto kan ik misschien nog iemand gelukkig maken.
Als er nog liefhebbers zijn hoor of zie ik het wel.
Staat van de lp’s en hoezen: gebruikt.