Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.
Net als velen onder ons probeer je de verzameling “Veronica” verder en verder uitbreiden.
Ik probeer dat ook, en zo komt er een collega naar mij toe met 2 doosje lucifers.
De lucifers zitten er nog in, en nog nooit gebruikt.
Op de doosjes staat het zendschip afgebeeld met een tekst erbij.
De tekst is: Help Veronica AAN LAND wordt lid van de VERONICA omroeporganisatie
vijf gulden overmaken op GIRO 240024
De vraag is, werd dit uitgedeeld voor 31 augustus 1974
Het is mij gelukt om een foto te plaatsen zoals je gemerkt had.
Alles zat tegen, batterijen leeg, lader zoek, geen kennis van hoe moet dat met een foto in een reply plaatsen.
Maar naar veel ($#@+_) is het resultaat er wel naar.
Het is mij gelukt.
Volgens mij heb je iets unieks Paul! Nog nooit gezien. Qua tijd kun je het denk ik plaatsen in eind 74, begin tot half 75. Het is in ieder geval van voor de toelating in het bestel van de VOO, want toen is het bekende logo ontwikkeld dat nu nog steeds in gebruik is. Weliswaar later iets aangepast met het golfje.
Volgens mij heb je iets unieks Paul! Nog nooit gezien. Qua tijd kun je het denk ik plaatsen in eind 74, begin tot half 75. Het is in ieder geval van voor de toelating in het bestel van de VOO, want toen is het bekende logo ontwikkeld dat nu nog steeds in gebruik is. Weliswaar later iets aangepast met het golfje.
Grappig dat dit soort spul nog opduikt!
Groet,
Evert
Inderdaad uit de door jou genoemde tijd Evert. Ik heb ze ook, als we elkaar treffen geef ik wel een doosje (maar niet aan dat smerige roken beginnen dan he)