Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.
Volgens mij heb je iets unieks Paul! Nog nooit gezien. Qua tijd kun je het denk ik plaatsen in eind 74, begin tot half 75. Het is in ieder geval van voor de toelating in het bestel van de VOO, want toen is het bekende logo ontwikkeld dat nu nog steeds in gebruik is. Weliswaar later iets aangepast met het golfje.
Grappig dat dit soort spul nog opduikt!
Groet,
Evert
Inderdaad uit de door jou genoemde tijd Evert. Ik heb ze ook, als we elkaar treffen geef ik wel een doosje (maar niet aan dat smerige roken beginnen dan he)
Persoonlijk weet ik niet of ze in het RockArt museum er ook een bezitten , mogelijk eens informeren ?
wanneer er een afgestaan is , kan iedereen er van genieten Ja toch ?
Volgens mij heb je iets unieks Paul! Nog nooit gezien. Qua tijd kun je het denk ik plaatsen in eind 74, begin tot half 75. Het is in ieder geval van voor de toelating in het bestel van de VOO, want toen is het bekende logo ontwikkeld dat nu nog steeds in gebruik is. Weliswaar later iets aangepast met het golfje.
Grappig dat dit soort spul nog opduikt!
Groet,
Evert
Wanneer werd het 10 gulden ipv 5 om lid te zijn van een omroep? Dat is ook een ijkpunt.
Door boekhandels die alleen 2e hands boeken verkopen en rommelmarkten e.d. af te gaan kom je regelmatig dingen uit de periode 1959 - 1974 tegen.
Dus niet alleen boeken en LP’s, maar ook speldjes, stickers, orginele Veronica radiootje en nog veel meer.
Neem de tijd en je komt voor leuke verrassingen te staan.
Duur, nee je praat over een paar euro, en zo kun jij je verzameling leuk uitbreiden.
Inderdaad uit de door jou genoemde tijd Evert. Ik heb ze ook, als we elkaar treffen geef ik wel een doosje (maar niet aan dat smerige roken beginnen dan he)
Ha ha, zit daar maar niet over in Douwe! Of het moet een enkel sigaartje zijn, bij voorkeur met de jaarwisseling.
Niet steeds over dat roken beginnen, ik drink geen druppel alcohol en da’s minstens zo gevaarlijk ( voor anderen) Heel Solutions hier in Voorthuizen zit vol met die verslaafde drinkers…................
Rick, Juul woont ongeveer 20 km boven Ede…. daar hebben ze wel grafheuvels op de hei maar geen hunnebedden dus tenzij Juul een eigen hunnebed in zijn tuin heeft gebouwd…
Hij zit overigens wel tussen gebieden die nog in het stenentijdperk verkeren
Rick, Juul woont ongeveer 20 km boven Ede…. daar hebben ze wel grafheuvels op de hei maar geen hunnebedden dus tenzij Juul een eigen hunnebed in zijn tuin heeft gebouwd…
Hij zit overigens wel tussen gebieden die nog in het stenentijdperk verkeren
Beste Jan, tot gisteren was je een held met je veronica sorry initiatief… maar pas op…20 KM boven ede, ik woon nog hogerderderderd dus… gij zijt gewaarschuwd. Jij ontketende een mooie actie… maar laat ons, inwoners van nederland wonende 20 of meer km’s boven ede niet in actie moeten komen tegen jou… want we weten je anders te vinden hoor…
Vanaf wanneer is Ede trouwens een graadmeter geworden…???
Heren, ik bedoel daarmee meer een aantal bevolkingsgroepen die nog in het stenen tijdperk verkeren, niet de streken, persoonlijk ben ik dol op NoordNederland, met name Groningen
Heren, ik bedoel daarmee meer een aantal bevolkingsgroepen die nog in het stenen tijdperk verkeren, niet de streken, persoonlijk ben ik dol op NoordNederland, met name Groningen