Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.
‘t Is dat ik maar 3 foto’s per keer mag plaatsen, daarom moet ik helaas zo lang het woord nemen. Hier is de elpee U Spreekt Met, waar opnamen staan uit Veronicaprogramma’s (ik weet niet meer welke, Flapuit???) met een detail van de tekst van de achterkant vd hoes.
Daarnaast nog een deel uit de onvolprezen BR-music serie, in dit geval “Tipparade Herinneringen”.
En voorlopig tot slot: de elpee Zeezenderjingles met - je ziet het al op de detailscan - uiteraard de Norderney. En als laatste het boek van Berry ZS (Speelbal).
Ik was net de dubbel LP “Veronica’s 40 All-Time greatest 1964-1974” op tape aan het opnemen, toen ik in de hoes een verfrommeld papiertje zag zitten.
Het ding uit de hoes gevist en.. het blijkt een betaalkaart te zijn! 10 piek teneinde lid te worden van de VOO, utrechtseweg 16.
Misschien is er iemand die weet of die kaart standaard bij de LP verpakt werd?
Ja, lach er maar om…
Het zal maar net de ene geweest zijn welke van Doorn had kunnen overtuigen… Zit ik hier toch mooi met een historische misser in huis!