16 April is de premiere van The Boat That Rocked maar, morgen 6 april: is er eerst de Swingende première The Boat That Rocked
Terug naar de jaren ‘60 met de swingende première van The Boat That Rocked op maandag 6 april bij Pathé Tuschinski. De sterren van de cast & crew zullen hierbij ook aanwezig zijn!
Onder meer regisseur Richard Curtis (Love Actually), producent Hilary Bevan Jones en acteurs Philip Seymour Hoffman, Bill Nighy, Nick Frost, Talulah Riley en Tom Sturridge zijn present tijdens de première.
En na heel veel mailen, bellen, netwerken… JIPPIEAJEE… heeft deze Veronica-gek het voor elkaar en sta ik op de officiële gastenlijst. Samen met BertjeM zullen we als speciale gasten aanwezig zijn bij dit bijzondere event.
Toen ik het afgelopen zaterdagmiddag officieel hoorde stond ik als een klein kind van 12 jaar deze wereld in te lachen. De glimlach zit vast op mijn bekkie en da zal vast nog wel enkele dagen zo blijven denk ik.
Dus in de loop van aankomende kan ik dus al aan jullie laten weten wat ik van de film vind… TE GEK… en samen met BertjeM zal ik jullie zeker op de hoogte houden. Dankzij het huidige Veronica zit ik morgen eerste klas in Tuschinski. WAUW!
En jullie mogen dan allemaal vanaf de 16e…