Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.

18 april het was mooi….....
Gepost: 19 april 2009 09:47 AM   [ Negeer ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  696
Geregistreerd  2009-01-05

Mede namens Ad wil ik jullie die er waren allemaal danken voor de mooie en gezellige dag die het ook voor ons was. Voor mij persoonlijk was het vaak weer een moment van hernieuwde kennismaking en van “ik ken ‘em van gezicht maar hoe heet ie ook alweer?”.

Het was ook leuk om Harm K. eindelijk te ontmoeten en samen met Chris en Vincent weer eens “de zaken door te nemen”. De mannen achter de download club.

Er waren ook een paar Veronica collega’s die alleen maar op personeels reunie bijeenkomsten komen.
Ik werd ook verblijd door mensen die spullen ter beschikking stelden, je wordt wat ouder en gaat de zolder opruimen was vaak het credo. Plakboeken e.d. kreeg ik. Komt mooi uit, die helpen mij met het zeer uitgebreide en moeilijke verhaal over 1973.

Ook oud-collega’s zijn weer aan het ruimen, bij Ruud Doets kwamen filmblikken tevoorschijn, ze worden door collega Atze Veenstra gedigitaliseerd. Dezelfde Ruud Doets, heeft allerlei papieren, memo’s enz. meegenomen van de Norderney, ze gaan alle gescand in het archief en komen op onze website te voorschijn. Niels is weer voorzien van het nodige audio materiaal om over te zetten.
Wij gaan inmiddels weer verder met het uitwerken van onze laatste reunie van oud medewerkers.
Het was ook erg leuk om de collega’s van RNI Hans Hogendoorn en Nico Steenbergen te zien. Ferry Maat was er, maar ja, hij is getrouwd met Lenny onze oud Veronica collega dus hij er bijna altijd.

Inmiddels staat de tinnen Norderney die ik kreeg van René hier te pronken…..Dank René!

Kortom, ook voor ons is het altijd een mooie dag en mooi dat het nog steeds kan in Lapershoek.

Juul

Signature 

“Kijk, we hebben maar één doel voor ogen: Veronica een station met een happy-sound voor iedereen…”

Rob Out 11 maart 1971

Profiel

Gepost: 19 april 2009 05:21 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]
Stijger
RankRank
Totaal Aantal Posts  53
Geregistreerd  2009-01-25

Mooi bericht van je, Juul. Het genoegen was geheel wederzijds. Ik heb volop genoten van de fijne Veronica-sfeer, van alle aanwezige vrienden en bekenden en van de prachtige verhalen van de Veronica-medewerkers.

Wat een heerlijke dag.

Bert.

Profiel

Gepost: 19 april 2009 09:38 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]
Stijger
RankRank
Totaal Aantal Posts  62
Geregistreerd  2009-01-23

Hoi allemaal het is zondag en ben net een paar uur thuis maar het was de reis weer meerdan waard Ad Juul en de rest van de organiserende mensen bedankt.

Profiel

Gepost: 20 april 2009 08:29 AM   [ Negeer ]   [ # 3 ]
Stipnotering
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  179

Juul & Ad & andere organisators,

Het was weer reuze gezellig. Elke keer kom je toch weer andere mensen tegen met wie je een babbel maakt en soms denk je: Hoe is het mogelijk dat het Veronica van toen nog steeds door leeft.
Voor mij had deze dag een dubbele betekenis. Om mijn trouwdag nooit te vergeten en niet elke keer dat stuk goud van mijn vingers af te moeten rukken ben ik op 18 April getrouwd (mannen vergeten trouwdagen nog wel eens, ahum). Dit jaar was dat precies 20 jaar geleden.

Aan organisators en medewerkers aan dit festijn, bedankt.

Rob Veld

Profiel

Gepost: 20 april 2009 01:04 PM   [ Negeer ]   [ # 4 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  696
Geregistreerd  2009-01-05
huis - 19 april 2009 09:38 PM

Hoi allemaal het is zondag en ben net een paar uur thuis maar het was de reis weer meerdan waard Ad Juul en de rest van de organiserende mensen bedankt.

Hoi Henk,

mooi dat je er was! ik denk dat jij de enige was die “een stuk met de boot gekomen bent ” !
Jij kan tenminste zeggen dat mensen zoals jij ons op 2 april gered hebben.
Ik had graag wat langer met je gesproken maar ben je uit het oog verloren.

Juul

Signature 

“Kijk, we hebben maar één doel voor ogen: Veronica een station met een happy-sound voor iedereen…”

Rob Out 11 maart 1971

Profiel

Gepost: 20 april 2009 07:51 PM   [ Negeer ]   [ # 5 ]
Stijger
RankRank
Totaal Aantal Posts  62
Geregistreerd  2009-01-23

Juul het was ook een beetje druk een andere keer beter groetjes Henk.

Profiel

Gepost: 20 april 2009 08:03 PM   [ Negeer ]   [ # 6 ]
Stijger
RankRank
Totaal Aantal Posts  53
Juul - 20 april 2009 01:04 PM

Jij kan tenminste zeggen dat mensen zoals jij ons op 2 april gered hebben.

De meeste mensen hebben de terugkeer vanaf de MV Mi Amigo al wel, http://www.mediafire.com/download.php?yzungzym1fj, luister vooral naar de indringende manier waarop Rob Out de bemanning van de Bernard van Leer bedankt.

Groet,
Bert.

Profiel