Mede namens Ad wil ik jullie die er waren allemaal danken voor de mooie en gezellige dag die het ook voor ons was. Voor mij persoonlijk was het vaak weer een moment van hernieuwde kennismaking en van “ik ken ‘em van gezicht maar hoe heet ie ook alweer?”.
Het was ook leuk om Harm K. eindelijk te ontmoeten en samen met Chris en Vincent weer eens “de zaken door te nemen”. De mannen achter de download club.
Er waren ook een paar Veronica collega’s die alleen maar op personeels reunie bijeenkomsten komen.
Ik werd ook verblijd door mensen die spullen ter beschikking stelden, je wordt wat ouder en gaat de zolder opruimen was vaak het credo. Plakboeken e.d. kreeg ik. Komt mooi uit, die helpen mij met het zeer uitgebreide en moeilijke verhaal over 1973.
Ook oud-collega’s zijn weer aan het ruimen, bij Ruud Doets kwamen filmblikken tevoorschijn, ze worden door collega Atze Veenstra gedigitaliseerd. Dezelfde Ruud Doets, heeft allerlei papieren, memo’s enz. meegenomen van de Norderney, ze gaan alle gescand in het archief en komen op onze website te voorschijn. Niels is weer voorzien van het nodige audio materiaal om over te zetten.
Wij gaan inmiddels weer verder met het uitwerken van onze laatste reunie van oud medewerkers.
Het was ook erg leuk om de collega’s van RNI Hans Hogendoorn en Nico Steenbergen te zien. Ferry Maat was er, maar ja, hij is getrouwd met Lenny onze oud Veronica collega dus hij er bijna altijd.
Inmiddels staat de tinnen Norderney die ik kreeg van René hier te pronken…..Dank René!
Kortom, ook voor ons is het altijd een mooie dag en mooi dat het nog steeds kan in Lapershoek.
Juul