Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.

reclamelijsten
Gepost: 27 april 2009 03:20 PM   [ Negeer ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  504
Geregistreerd  2009-01-05

Van oud collega Ruud Doets kregen we een stapel reclamelijsten. Daarop is te zien welke reclame op welk tijdstip gedraaid moet worden. De lijsten van Ruud waren z.g. “schaduwlijsten”.
We hebben nu een volledig overzicht hoeveel reclames er op de laatste dag werden gedraaid. De volledige lijsten zullen we in het jaaroverzicht van 1974 laten zien. Hier een voorproefje, het uur tussen 12 en 13 uur op de 31ste aug 1974.

Juul

Plaatjes
reclamelijst 310874  12-13.jpg
 Signature 

“Kijk, we hebben maar één doel voor ogen: Veronica een station met een happy-sound voor iedereen…”

Rob Out 11 maart 1971

Profiel

Gepost: 28 april 2009 11:21 AM   [ Negeer ]   [ # 1 ]
Oldie
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  493
Geregistreerd  2009-03-31

Machtig interessant.

En dat bijna 35 jaar na dato!
Wat fijn dat er nog zoveel bewaard is gebleven!

Dank Juul (en Ruud!) excaim

Signature 

R!CK wenst je een prettige dag!
wink
Een dag niet gelachen is een dag zonder humor

Profiel

Gepost: 28 april 2009 11:56 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  807
Geregistreerd  2009-01-25

Staat dat nou op kettingpapier??? Computers bij Veronica anno 1974?
Had je die Mac toen al, Juul? wink

Maar erg leuk dat dit er nog is! Frappant om te zien wat er steeds weer tevoorschijn komt!

Signature 

Ze kunnen er van zeggen wat ze willen, maar het heeft in ieder geval wel een eigen geluid!

Profiel

Gepost: 29 april 2009 04:25 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  504
Geregistreerd  2009-01-05

Da’s een goeie vraag. Ik heb geen idee. Het zal wel een soort typemachine printer zijn geweest. Dat weet ik niet meer. Maat inderdaad ketting papier. m’n eerste MAC kreeg ik pas in 1984 bij de TROS en daarna nog nooit een andere gehad. Ik weet gelukkig niks van Windows…...........

Signature 

“Kijk, we hebben maar één doel voor ogen: Veronica een station met een happy-sound voor iedereen…”

Rob Out 11 maart 1971

Profiel