Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.
Nou Jan, van harte, je hebt het verdiend. Blijkbaar heeft de koningin vroeger wel naar Radio Veronica geluisterd
En wat mij betreft, alle Veronica medewerkers een lintje!
van harte… heel bijzonder en klopt nu nog vele anderen…
en eigenlijk zou Bull hem zeker moeten krijgen maar ja er zit een klein gevangenisporbleempje in zijn leven, helaas voor hem want hij zou hem ECHT verdienen…
Hmm.. die straf heeft ‘ie uitgezeten. Zou geen belemmering meer mogen zijn na 38 jaar.
En idd, alle medewerkers zo’n sierraad! ( En hang er ook ff één in de mast van de Norderney….)
Hmm.. die straf heeft ‘ie uitgezeten. Zou geen belemmering meer mogen zijn na 38 jaar.
En idd, alle medewerkers zo’n sierraad! ( En hang er ook ff één in de mast van de Norderney….)
Jan, gefeliciteerd! Het is 200% verdiend!
ZOU geen belemmering mogen zijn, nee, MOET zelfs geen belemmering zijn maar zo zit dat rare systeem helaas in elkaar. Voor de lintjesregen moet je gedrag onbesproken zijn. En in dit geval is dit voor mij toch ONBESPROKEN.
Dus mooi voor Jan en al die andere die ooit nog komen mag echt, Oem Bull had hem ook MOETEN krijgen
Een lintje hoeven ze mij niet te geven, sterker nog, ik zou hem weigeren. Wat een flauwekul zeg. Het leven is als een wielerwedstrijd. Er zijn bloemen bij de finish en niemand applaudiseert .....
Ben ik negatief ? Welnee, gewoon nuchter. Ik ben die ik ben en hoef geen lintje voor eventuele verdiensten. Ik moet weer even denken aan wat Rijk de Gooyer ooit met zijn beker deed .... hij gooide hem uit het raam (twee keer zelfs) Dus Jan, weg met dat lintje .... hup in de Noordzee met dat vod (en je bent automatisch lid, zou Dik voor Mekaar roepen)
Niemand ziet het verschil.
Lintjesregen? Onzinnigheid ten top.
Als je maar veel vrienden hebt, dan is er niets aan!
Typisch rechtse ballen amusement!
Ik hoop dat je mij als poster van dit bericht niet onder die categorie plaatst… dan zou ik oprecht beledigd zijn want als er 1 ding is waar ik het tegenovergestelde van ben….
Ik gun Jan van Veen gewoon deze erkenning die hem gezien zijn carriere ook toekomt. Of je nu gecharmeerd bent van de monarchie enz. is weer een heel andere discussie die je ergens anders kan voeren lijkt mij.
En wat heb je van de politieke kant te melden? Dat Veronica om zeep is geholpen door een ‘linkse’ minister en dat de VVD mee heeft gestemd voor de wet tegen Veronica. En dat er een vurig pleidooi voor Veronica aan land was van…..... Dolf Coppes, priester en partijgenoot van Harry van D! Dus ja, je kunt nog ff doorgaan maar dit is gewoon zinloos. Ieder zijn meug.
ja met name de partij van harry van Doorn was in die tijd zeer verdeelt. En Veronica is zowel door lin ks als rechts gesteund en gekielhaald. Ze waren net zo verdeelt en het oneens als nu over de JSF. maar uiteindelijk moest Veronica wijken maar zal de JSF er komen. Toen was de poltiek al hypocriet en tegenwoordig nog steeds.
de lintjesregen moet iedereen zelf weten, ik zal er zelf vast nooit één krijgen omdat diegene die het lef heeft er 1 voor me aan te vragen zelf het risico loopt door m ij gekielhaald te worden. Daar tegenover, iedereen zijn eigen mening. en ik kan begrijpen als iemand er trots mee is. Maar dit af doen als rechtse ballen amusement is voor mij als “linkse=raddraiert"zelfs te kort door de bocht.
Niemand ziet het verschil.
Lintjesregen? Onzinnigheid ten top.
Als je maar veel vrienden hebt, dan is er niets aan!
Typisch rechtse ballen amusement!
Ik hoop dat je mij als poster van dit bericht niet onder die categorie plaatst… dan zou ik oprecht beledigd zijn want als er 1 ding is waar ik het tegenovergestelde van ben….
Ik gun Jan van Veen gewoon deze erkenning die hem gezien zijn carriere ook toekomt. Of je nu gecharmeerd bent van de monarchie enz. is weer een heel andere discussie die je ergens anders kan voeren lijkt mij.
En wat heb je van de politieke kant te melden? Dat Veronica om zeep is geholpen door een ‘linkse’ minister en dat de VVD mee heeft gestemd voor de wet tegen Veronica. En dat er een vurig pleidooi voor Veronica aan land was van…..... Dolf Coppes, priester en partijgenoot van Harry van D! Dus ja, je kunt nog ff doorgaan maar dit is gewoon zinloos. Ieder zijn meug.
Wacht effe Jan,
De VVD was tegen de z.g. “Veronica wetjes” in de 2e kamer. Je geheugen laat je in de steek denk ik.
ik weet niet of het te lezen is, kijk maar.
Hopende dat deze topic niet in een politieke discussie gaat verzanden , kan ik wel geloven dat jan het niet zo scherp bedoeld, mischien wat ongelukkig uitdrukt , maar waarmede iedereen er verschillend over mag denken in dit land ( gelukkig ) , anders zullen we op de eerstkomende VERONICA DAG bokshandschoenen uit delen , om de meningen te kunnen beslechten
dus het veronica oud medewerkersteam kan alvast gaan oefenen
Ik gun iedereen een lintje, maar ik hecht er totaal geen waarde aan.
Ik deed vroeger aan bloemenbezorging.
Ik moest eens bij een “geridderde” een boeket afleveren, en werd meteen naar binnen gesleurd.
Of ik diegene zelf ook maar wilde feliciteren.
Sinds die tijd vind ik het een poppenkast. Vriendjespolitiek.
helemaal mee eens. De sfeer is even iets anders nu na de aanslag. Lang leve het Koningshuis dus…
en de politieke discussie. Nogmaals rechts links waren voor en tegen, zelfs binnen hun eigen partijen. Dolf Coppes was daar een goed voorbeeld van. Maar als we hier elkaar moeten gaan bevechten over politiek dan is dit forum toch echt de verkeerde locatie hoor. Het was een andere tijdgeest, andere politieke figuren en andere politieke belangen.
Gelukkig hebben we dan altijd de oude knipsels nog maar doet dat er allemaal toe na al die jaren. De VVD voor of tegen toen zal me nu een worst wezen want standpunten veranderen met de dag. Hoe zouden de partijen er nu overdenken? En dan nog… so what…
En iedereen die een lintje krijgt of gekregen heeft… voor deze mensen is het meestal een grote eer… waarom zouden wij dat dan verpesten met onze mening. Hun gelukkig, en als het al poppenkast is of vriendjespolitiek… so what… dan is het lekker hun speeltje en spelletje. Ik heb andere spelletjes hoor.
Grappig dat zelfs een topic als ‘lintje’ een draad van een paar meter oplevert. Vind genoeg mannetjes om je heen die je willen nomineren en onze majesteit wordt er door behaagd. Wat een onzin en wildgroei (uitzonderingen daar gelaten). Wie erop kickt en/of er waarde aan hecht misgun ik het niet, maar ik vind het inmiddels verworden tot klinkklare quatsch.
Gr. Paul
P.S. Nog meer van dit soort onderwerpen, dan krijg ik er mogelijk een belletje bij (ook een soort van ‘lintje’ misschien…)
P.S. 2: Naar ik nu ergens lees… Lintje JvV vanwege de wijze waarop Candlelight vorm wordt gegeven bij een commerciële 100%NL? Het moet niet gekker worden (tenzij ik iets mis)
P.S. 3: Geen felicitaties!
P.S. 4: Zelf is hij er ook stil van; dat zegt genoeg…