Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.
Hier is mijn top 10. Maar…......hij is van dit moment. Hij wisselt nog wel eens. Maar The Beach Boys staan altijd nummer 1 !
God Only knows - The Beach Boys
Beneden alle peil - Boudewijn de Groot
Gimme some lovin pt1 - Traffic ( USA versie )
Sometimes in winter - Blood, Sweat and Tears
Easy to be hard - Three dog night
Everybody’s talkin - Harry Nilsson
Everybody knows - Dave Clark 5 - ( langzame versie )
All along the watchtower - Jimi Hendrix
Pamela, Pamela - Wayne Fontana
Alice long- Tommy Boyce and Bobby Hart
Beste Juul wat een leuke lijst van jou. Van jouw 10 nummers vind ik Pamela Pamela van Wayne Fontana het beste nummer. Groeten van Maarten van der Lippe
EN, wanneer wordt deze JGTT uitgezonden via de stream? Uiteraard gepressenterd door ons aller Juul Geleick (O, die!!!) en geheel in de goede stijl en banen geleid op technisch gebied door dezelfde Juul Juul heeft een zeer goede muzieksmaak dus ik vind dat hij toch minstens 1 keer voor de top 40 uit een JGTT moet uitzenden, komt hij tekort aan deze platen, hij heeft er nog meer
KOM OP JUUL, ik zou zeggen, gewoon doen!
Er komt een tijd dat ook 1974 af is en dan valt Juul in een “gat”.
Maar waarom een “Juul top 10”?? Ik denk dat Juul best in staat moet worden geacht om zelf iets te bedenken en niet iets wat wij hem aanmeten.
Dus Juul ..................................????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Er komt een tijd dat ook 1974 af is en dan valt Juul in een “gat”.
Maar waarom een “Juul top 10”?? Ik denk dat Juul best in staat moet worden geacht om zelf iets te bedenken en niet iets wat wij hem aanmeten.
Dus Juul ..................................????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rob Veld
Nou in een gat vallen?. Dan begint het circus weer van voren af aan. Het eerste verhaal door lezen, kijken waar veranderingen cq aanvullingen moeten komen enz.
Zoals Klaas vaak in een spot ooit zei;“Radio Veronica is altijd in beweging…...........”