Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.

Wereldreis Lex Harding
Gepost: 24 januari 2009 09:43 PM   [ Negeer ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  502
Geregistreerd  2009-01-05

Onze oud collega en ondersteuner van deze website Lex Harding heeft vorig jaar een wereldreis gemaakt en ook de zonsverduistering in Mongolië bijgewoond.
In december rolde een boekje met de titel ” De wereld rond” in een gelimiteerde oplage van 150 ex. van de drukpers.
Een aantal vrienden en bekenden mochten het boekje ontvangen. Maar het verhaal is nu ook op Lex z’n website te bewonderen.
Met prachtige foto’s en mooie reis verhalen. Surf maar naar:

http://www.lexharding.com/dewereldrond/

PS. Het boekje is niet verkrijgbaar.

Plaatjes
Afbeelding 1.jpg
 Signature 

“Kijk, we hebben maar één doel voor ogen: Veronica een station met een happy-sound voor iedereen…”

Rob Out 11 maart 1971

Profiel

Gepost: 26 januari 2009 03:04 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]
Stijger
RankRank
Totaal Aantal Posts  53
Geregistreerd  2009-01-24
Juul - 24 januari 2009 09:43 PM

Onze oud collega en ondersteuner van deze website Lex Harding heeft vorig jaar een wereldreis gemaakt en ook de zonsverduistering in Mongolië bijgewoond.
In december rolde een boekje met de titel ” De wereld rond” in een gelimiteerde oplage van 150 ex. van de drukpers.
Een aantal vrienden en bekenden mochten het boekje ontvangen. Maar het verhaal is nu ook op Lex z’n website te bewonderen.
Met prachtige foto’s en mooie reis verhalen. Surf maar naar:

http://www.lexharding.com/dewereldrond/

PS. Het boekje is niet verkrijgbaar.

Juul,

Ik heb het verhaal van Lex gelezen is prachtig met mooie foto’s. Ook de humoristische kant van Lex komt tot uitdrukking met heel leuke quotes tussendoor.

Bedankt voor de tip.

Koos

Signature 

Bij het afscheid nemen van Veronica sterft ook een beetje de democratie in Nederland. Dat spijt mij voor Nederland

Rob Out 31-08-1974

Profiel

Gepost: 26 januari 2009 08:03 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  502
Geregistreerd  2009-01-05

Dag Koos,

Ik heb het boekje toen ik het kreeg, ik was één van gelukkigen, in één adem uitgelezen. Het is inderdaad erg mooi geschreven met prachtige foto’s.

Juul

Signature 

“Kijk, we hebben maar één doel voor ogen: Veronica een station met een happy-sound voor iedereen…”

Rob Out 11 maart 1971

Profiel

Vraag over Rob Out ››