Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.
Gefeliciteerd! Mooie hits met de Moodies, Shocking Blue, Mungo Jerry in de zomer! Als de dag van gisteren kan ik het me nog herinneren!!! Topjaar voor de popmuziek én Veronica!
Ik vind dat het goed ging, en dat het steeds beter zal worden.
Alleen jammer dat Ad met een verkeerde plaat de tipparade opende.
Beautiful friendship had moeten zijn Please sing a song for us wel van Continental Uptight Band.
Ik vind dat het goed ging, en dat het steeds beter zal worden.
Alleen jammer dat Ad met een verkeerde plaat de tipparade opende.
Beautiful friendship had moeten zijn Please sing a song for us wel van Continental Uptight Band.
Nee, helaas Rick. Ik had afgelopen zaterdag cursus in Breda, die kon ik niet laten schieten. Maar mooi dat je een goeie uitzending hebt gehad, Norderney staat nu bij de favorieten, dus luisteren zal ik zeker doen, als ik thuis ben.
Met veel plezier luister ik (indien mogelijk) naar de nationale zaterdagmiddag gebeurtenis, de Top 40 en Tipparade.
Op zaterdag 23 januari 2010 werd er een beetje gegoocheld met beide programma’s Het laatste half uur van de Top 40
werd uitgezonden tussen 17.30 en 18.00 en als ik het goed kon volgen werd het laatste gedeelte van de Tipparade uitgezonden tussen 15.30 en 16.00 uur. Het was even wennen dat de Tipparade gepresenteerd wordt.
Hopelijk de volgende keer alle 40 en 30 weer in de juiste volgorde!