Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.
Zoals jullie misschien weten was Wil ooit onderdeel van Roek’s Family en Ginger Ale. Hier de link naar de hit Get yourself a ticket waar in wil als bandlid figureert in een zeer sixties braaf filmpje. Vond het wel leuk zo
Hallo allemaal omdat ik pas 1 week lid ben kan ik nu pas reageren, het plaatje Get yourself a ticket van Roek’s Family vind ik geweldig, en zeker een leuk alternatief voor je táime moi non plus van Serge Gainsbourg en Jane Birkin. Beide platen stonden in de top 40 van 1969 en zouden nu ook mijn persoonlijke top 40 allertijden halen. Ja zwoele damesgeluiden werd daar toen niet moeilijk over gedaan in 1969? Groeten van Maarten van der Lippe
Beste Rick, deed Patricia Paay dan ook mee op het plaatje I love you van Larry Cotton uit 1974, bescheiden top 40 hit?
Groeten van Maarten van der Lippe