Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.

Genoten van Veronica op vakantie
Gepost: 02 juli 2009 08:42 AM   [ Negeer ]
Stijger
RankRank
Totaal Aantal Posts  59
Geregistreerd  2009-01-24

Ik ben een tweetal weken op vakantie geweest naar Gran Canaria. Als lid van de downloadclub had ik aardig wat programma’s gedownload en deze op een 50 tal cd’s gebrand. Bij terugkomst op de hotelkamer ‘s middags was het een genot om een paar uur te kunnen luisteren naar o.a. Rob Out, Tom Collins, Lex Harding met in het programma regelmatig de ABTT, Stan Haag.

Geen idee of ik nu een “oud wijf”(LOL) ben maar als ik beluister wat er toen werd uitgezonden, de relaxe manier van presenteren, de absoluut niet hinderlijke reclames, dan vraag ik mij af waar de hedendaagse bagger van een groot aantal stations op gebaseerd is. Veronica had een functie en ondanks dat ze niet meer bestaat heeft ze die nog steeds voor mij.

Koos

Signature 

Bij het afscheid nemen van Veronica sterft ook een beetje de democratie in Nederland. Dat spijt mij voor Nederland

Rob Out 31-08-1974

Profiel

Gepost: 02 juli 2009 09:01 AM   [ Negeer ]   [ # 1 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  727
Geregistreerd  2009-01-05

Maar Koos, was het ook nog mooi weer?

Juul

Signature 

“Kijk, we hebben maar één doel voor ogen: Veronica een station met een happy-sound voor iedereen…”

Rob Out 11 maart 1971

Profiel

Gepost: 02 juli 2009 09:13 AM   [ Negeer ]   [ # 2 ]
Stijger
RankRank
Totaal Aantal Posts  59
Geregistreerd  2009-01-24
Juul - 02 juli 2009 09:01 AM

Maar Koos, was het ook nog mooi weer?

Juul

Juul het was zeker mooi weer, ongeveer 30 graden en ‘s middags op het balkon genieten van Veronica en de zon grin.

Koos

Signature 

Bij het afscheid nemen van Veronica sterft ook een beetje de democratie in Nederland. Dat spijt mij voor Nederland

Rob Out 31-08-1974

Profiel

Gepost: 02 juli 2009 09:45 AM   [ Negeer ]   [ # 3 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  727
Geregistreerd  2009-01-05

Mooi,
Ik was daar eind 70-er jaren vaak samen met RNI zendertechnicus Frans de Feber en z’n vrouw. Wij waren in Playa des Ingles…........

Juul

Signature 

“Kijk, we hebben maar één doel voor ogen: Veronica een station met een happy-sound voor iedereen…”

Rob Out 11 maart 1971

Profiel

Gepost: 02 juli 2009 10:27 AM   [ Negeer ]   [ # 4 ]
Binnenkomer
Rank
Totaal Aantal Posts  4
Geregistreerd  2009-01-26

Ik was ook in Juni 2009 in Playa del Ingles (Allemagnes) en zelfs het Heineken Café is gesloten (te huur)
Gr
Eric C.

Profiel

Gepost: 02 juli 2009 11:18 AM   [ Negeer ]   [ # 5 ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  808
Geregistreerd  2009-03-31
Koos - 02 juli 2009 08:42 AM

Geen idee of ik nu een “oud wijf”(LOL) ben maar als ik beluister wat er toen werd uitgezonden, de relaxe manier van presenteren, de absoluut niet hinderlijke reclames, dan vraag ik mij af waar de hedendaagse bagger van een groot aantal stations op gebaseerd is. Veronica had een functie en ondanks dat ze niet meer bestaat heeft ze die nog steeds voor mij.

Koos

Veronica bestaat inmiddels meer dan 2x zolang (35 jaar) NIET meer, dan dat het heeft bestaan (14 jaar)
Dus dan spreken we toch wel van een fenomeen.
Zoveel er zelfs tegenwoordig nog over te doen is. LOL

Signature 

R!CK wenst je een prettige dag!
wink
Muziek uit de jaren ‘60 en ‘70, toen muziek nog muziek was en als muziek in de oren klonk!
http://www.rivadi.nl is er weer! muziek/top 40 weetjes

Profiel