Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.
Als er iemand nog opnamens heeft van een 31 augustus uitzending van b.v. Laser of Radio192, laat het even weten.
We hebben in 2 avonden nog ‘ruimte’.
Adriaan.
Als er iemand nog opnamens heeft van een 31 augustus uitzending van b.v. Laser of Radio192, laat het even weten.
Adriaan.
Ad,
Ik heb alle uren vanuit RockArt 2008, binnengehaald via LASER, weet niet of je hier iets van nodig mocht hebben, laat het even weten.
Adriaan.
Ad,
Ik heb alle uren vanuit RockArt 2008, binnengehaald via LASER, weet niet of je hier iets van nodig mocht hebben, laat het even weten.
Koos
De RockArt dag is terplekke op HD opgenomen.
Bedankt voor het aanbod.
Adriaan.
Hoi Ad, het klinkt weer lekker allemaal!
Ik heb de opnames van Laser uit Zeewolde van 31 augustus 2005 nog wel want die bedoel je neem ik aan.
Hallo iedereen. Even iets anders: wanneer wordt het signaal van Veronica-192 daadwerkelijk via de 1584 kHz doorgegeven? Want tot rond half drie vanmiddag was alleen maar een draaggolf hierop te horen! Daarna ben ik weggegaan en ik luister nu inmiddels via de webstream in een internetzaak! Hartelijke groeten van Nico uit Gouda.
Hallo iedereen. Even iets anders: wanneer wordt het signaal van Veronica-192 daadwerkelijk via de 1584 kHz doorgegeven? Want tot rond half drie vanmiddag was alleen maar een draaggolf hierop te horen! Daarna ben ik weggegaan en ik luister nu inmiddels via de webstream in een internetzaak! Hartelijke groeten van Nico uit Gouda.
Hoi Nico,
Ik heb begrepen dat de zender van Ruud helaas is overleden. Het gaat dus niet meer gebeuren op 1584 AM…
Hoi Nico,
Ik heb begrepen dat de zender van Ruud helaas is overleden. Het gaat dus niet meer gebeuren op 1584 AM…
Je hebt er helemaal niets van begrepen.
Ook al last van wat vooroordeeltjes?
Maar misschien moet ie inderdaad maar uit, het levert alleen maar negatieve reacties op.
Doe dat, internet radio is veel beter te beluisteren, ook mobiel en goede ontvangst. Is niet bepaald te zeggen van dat babyfoontje wat Lunetten nog niet eens bereikt.
Doe dat, internet radio is veel beter te beluisteren, ook mobiel en goede ontvangst. Is niet bepaald te zeggen van dat babyfoontje wat Lunetten nog niet eens bereikt.
Laten we afspreken, ik bedoel eigenlijk meer “radiofreak”, jammer dat hij niet voor z’n echte naam uitkomt, lekker makkelijk zo anoniem, dat we elkaar hier tenminste in onze waarde laten! Anders zet ik mijn “stoorzender” aan en dan heb je de poppen aan het dansen.
Het is een aardig initiatief van Ruud om z’n zender aan te steken, doe dan niet gelijk zo negatief.
Uw “forum agent” die het nauwlettend in de peiling houd om in AT termen te spreken.
This morning the programme schedule had Tinus on for 3 hours between 1200 and 1500 hours (with Joost, Bull and Jan). This is not a name I know. Who is Tinus? **EDIT - I’ve just discovered it was Tineke’s nickname! Doh! Never knew that, LOL!
Ik luister, als ik naar m’n werk rij, altijd naar 1584AM. Prima kwaliteit geluid en mooie muziek!
Helaas is het bereik te klein om Didam te halen, anders luisterde ik nergens anders meer naar!
Jammer dat er nu kritiek op gegeven wordt. Ik kan alleen maar zeggen: Ruud, ga vooral door!
En als er Veronica programma’s op je zender worden uitgezonden, ben ik daar zeer content mee. Nostalgischer kan gewoon niet! Internet is een mooi alternatief, maar het Veronica van “toen” hoort m.i. thuis op de AM.
Beschouw dit postje maar als een veer in je achterste, want na de onzin die hier eerder gepost werd heb je die dubbel verdiend!
Groeten,
Rob
( Die NIET zonder 1584AM naar z’n werk wil rijden!)