Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.

3 van de 8
3
Programmering Augustus 2009
Gepost: 03 augustus 2009 04:31 PM   [ Negeer ]   [ # 31 ]
Oldie
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  349
Geregistreerd  2009-01-28

Hoop dat deze laatste opmerking niet op mijn persoon slaat. Juich dit initiatief bijzonder toe maar helaas in de regio Zwolle niet te ontvangen. Als andere lezers menen Ruud of wie dan ook te moeten neer zetten zoals jij dat ziet, is dat hun probleem. Ruud is vast verstandig genoeg om eerlijke kritiek van afzeiken te onderscheiden.

Signature 

HUUBgoud

http://www.HUUBgoud.wordpress.com

Profiel

Gepost: 03 augustus 2009 04:57 PM   [ Negeer ]   [ # 32 ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  752
Geregistreerd  2009-01-27

Ik reken jou hier niet toe, wie de schoen pas trekke hem aan. En helaas, ik leef met je mee, ook ik kan de 1584 hier (nog) niet ontvangen :-(
Om op het laatste terug te komen, Ruud is al vaak genoeg afgezeken, ook in het oude logboek. Vandar dat ik het maar even heel scherp neer heb gezet, fris van de lever. Ik kan me echt kwaad maken om zoiets en vind dat dit deze dagen ook niet vergallen. Dus wat mij betreft, lekker genieten, als het kan via 1584 AM en anders via de onvolprezen stream.

Signature 

Power to all our friends, to the music that never ends….. (Dolf Coppes, PPR, 1973)

Profiel

Gepost: 03 augustus 2009 05:10 PM   [ Negeer ]   [ # 33 ]
Stipnotering
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  129
Geregistreerd  2009-02-26

Helemaal met Jan ven Weeterloo eens, de klagers moeten eens ophouden.
Steun de mensen eerst eens, en kan je de zender niet ontvangen, jammer dan.
Het is net een kleuterklas, achter het behang moet je ze plakken, en dan maar m…..
Een bijzondere waardering voor de mensen die heel veel voor ons doen is zeker op z’n plaats.

Signature 

Gr. Paul Solleveld

Profiel

Gepost: 03 augustus 2009 05:28 PM   [ Negeer ]   [ # 34 ]
Oldie
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  349
jan van weeterloo - 03 augustus 2009 04:57 PM

Ik reken jou hier niet toe, wie de schoen pas trekke hem aan. En helaas, ik leef met je mee, ook ik kan de 1584 hier (nog) niet ontvangen :-(

Oef, gelukkig, want soms is mijn sarcasme best scherp maar ik bedoel er nooit kwaad mee en ik zal zeker niemand neer sabelen die iets goeds doet voor dit gebeuren. En ja helaas, afzeikers zijn hier ook, nou zie ik het allemaal iets minder scherp en gooi ik het op een stukje sarcasme maar ik begrijp jullie wel.

Maar gelukkig, je bedoelde mij niet… nee, elk initiatief of werk voor onze gemeenschappelijke hobbie vind ik belangrijk. Het blijft jammer dat we Ruud zijn zender hier niet kunnen beluisteren!

Signature 

HUUBgoud

http://www.HUUBgoud.wordpress.com

Profiel

Gepost: 03 augustus 2009 05:34 PM   [ Negeer ]   [ # 35 ]
Stijger
RankRank
Totaal Aantal Posts  38
Geregistreerd  2009-02-05

Toch wel (te) gek hoor, anno 2009 in de auto op de Middengolf luisteren naar Rob Out smile
Parkeergarage bij Schiphol uit, radio aan op 1584 en lekker luisteren op weg naar huis.
Mooi toch.
Dank voor het op MW uitzenden van de stream.
Regards
Alex

Profiel

Gepost: 03 augustus 2009 07:55 PM   [ Negeer ]   [ # 36 ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1290
Geregistreerd  2009-01-25

En dat zijn de reactie’s waar we op zitten te wachten!  cool smile
Gewoon lekker genieten van de stream of, waar mogelijk, van de AM1584!

Ook ik betreur het dat Didam te ver van de zender ligt. Maar het is niet anders en zeker Ruud niet aan te rekenen!

Zo, genoeg hierover nu!

Terug naar de orde van de dag, en lekker luisteren naar de stream en genieten van wat onze harde werkers achter de schermen allemaal voor ons in petto hebben!
Veel plezier allemaal!

Signature 

Ze kunnen er van zeggen wat ze willen, maar het heeft in ieder geval wel een eigen geluid!

Profiel

Gepost: 03 augustus 2009 08:11 PM   [ Negeer ]   [ # 37 ]
Stijger
RankRank
Totaal Aantal Posts  78
Geregistreerd  2009-01-24

Dank Jan,

Maar hoor je ook wat op MG bij jou in Ede?

Signature 

Na de intrekking vd QR frequenties is het alleen maar SLECHTER geworden op de middengolf.

Profiel

Gepost: 03 augustus 2009 08:14 PM   [ Negeer ]   [ # 38 ]
Stijger
RankRank
Totaal Aantal Posts  78

Sorry Jan , had de hele draad nog niet gelezen, ik heb het antwoord op mijn vraag.

Signature 

Na de intrekking vd QR frequenties is het alleen maar SLECHTER geworden op de middengolf.

Profiel

Gepost: 03 augustus 2009 08:36 PM   [ Negeer ]   [ # 39 ]
Oldie
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  343
Geregistreerd  2009-03-19

Idee: is het mogelijk om op maandag 31 augustus tot 18:00 uur hetgeen wat op die dag tot dat tijdstip wordt uitgeznden op de 1584 kHz AM óók uit te kunnen laten zenden via de 1602 kHz-zender van Radio Waddenzee? Dan het liefst via de scheepszender van de “Jenni Baynton” vanaf de Waddenzee, maar via de landzender nabij Sexbierum van Radio Waddenzee is ook goed! Dit omdat de 1584 kHz-zender van Ruud nu eenmaal níét in het noorden en oosten van Nederland is te ontvangen en men ook dáár 31 augustus 1974 wil herbeleven! Immers: Radio Veronica was in 1974 ook in het noorden en oosten van Nederland te ontvangen!
Ik hoop dat dit d.m.v. de medewerking hieraan van Sietse Brouwer van Radio Waddenzee gerealiseerd kan worden.
Hartelijke 1602 kHz-groeten van Nico uit Gouda.

Profiel

Gepost: 03 augustus 2009 10:53 PM   [ Negeer ]   [ # 40 ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  752
Geregistreerd  2009-01-27
ruud - 03 augustus 2009 08:14 PM

Sorry Jan , had de hele draad nog niet gelezen, ik heb het antwoord op mijn vraag.

Ruud, ik ga het nog even proberen op mijn Philips buizenbak. Moet er nog ff een nieuwe EL 84 inzetten en dan hoop ik dat ik met de richtantenne die dit bakbeest heeft ( een B5X74A) wel een signaal te pakken. Veel moderne radio’s hebben een beroerde am unit. Maar dat hoef ik jou niet te vertellen grin

Signature 

Power to all our friends, to the music that never ends….. (Dolf Coppes, PPR, 1973)

Profiel

Gepost: 04 augustus 2009 10:13 AM   [ Negeer ]   [ # 41 ]
Binnenkomer
Rank
Totaal Aantal Posts  3
Geregistreerd  2009-08-04

bericht zoek een goeie sponsor en dan kan de1395 Volgend jaar wel aan met de progamma,s wat we nu horen want da bstaat veronica juist wel 50 jaar

Profiel

Gepost: 09 augustus 2009 05:19 PM   [ Negeer ]   [ # 42 ]
Binnenkomer
Rank
Totaal Aantal Posts  31

Wat is het toch weer gezellig, die oude programa’s. Ook die van 10 jaar geleden. Het is jammer dat de computer op zolder staat want ik kan helaas niet de hele dag op zolder zitten, en de 1584 khz is in veenendaal ook niet te ontvangen. wel een goed idee natuurlijk want er zijn toch een heleboel mensen die er wel wat aan hebben. en alle beetjes helpen. Maar we luisteren wat we kunnen natuurlijk. het word nog een mooie maand, en ik verheug me op de laatste week van 1974. iedereen veel plezier en alle medewerkers bedankt en veel succes. groet van Rob.

Profiel

Gepost: 09 augustus 2009 05:22 PM   [ Negeer ]   [ # 43 ]
Binnenkomer
Rank
Totaal Aantal Posts  31

[quote author=“Robbie” date=“1249823990”]Wat is het toch weer gezellig, die oude programa’s. Ook die van 10 jaar geleden. Het is jammer dat de computer op zolder staat want ik kan helaas niet de hele dag op zolder zitten, en de 1584 khz is in veenendaal ook niet te ontvangen. wel een goed idee natuurlijk want er zijn toch een heleboel mensen die er wel wat aan hebben. en alle beetjes helpen. Maar we luisteren wat we kunnen natuurlijk. het word nog een mooie maand, en ik verheug me op de laatste week van 1974. iedereen veel plezier en alle medewerkers bedankt en veel succes. groet van Rob.[color=blue]

[/color]

Profiel

Gepost: 09 augustus 2009 05:38 PM   [ Negeer ]   [ # 44 ]
Binnenkomer
Rank
Totaal Aantal Posts  23

Je zou hier eens aan kunnen beginnen.
http://www.techfocus.co.uk/s/Linex.htm

ik beleef aan de USB versie groot plezier!
Gewoon via de FM (88 tot 89,2 mhz naar eigen keuze)
op zolder, in de woonkamer, in de tuin, bij de buren, bij de overburen gewoon via de radio
Bereik: 50 tot ca 100 meter

Signature 

Nu we langer leven, is het zaak onze jeugd te verlengen en niet onze ouderdom (Armand-jan 1990)

Profiel

Gepost: 09 augustus 2009 08:05 PM   [ Negeer ]   [ # 45 ]
Binnenkomer
Rank
Totaal Aantal Posts  29
Geregistreerd  2009-08-09

Zie http://www.got2have.nl
Rechte Freq. karakteristiek (goed werkende pre-emphasis van 50 uS). Geintegreerde limiter. Snelle levering. Aanrader.

Groet.
Ad(je).

Profiel

3 van de 8
3

‹‹ kijk even op de "nieuws pagina"      Songinfo ››