Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.

JP / Heemstede
Gepost: 11 augustus 2009 06:14 PM   [ Negeer ]
Binnenkomer
Rank
Totaal Aantal Posts  12
Geregistreerd  2009-08-10

Als oud forum-lid, mij toch weer aangemeld op `t nieuwe forum. Ik zal er zo nu en dan op te vinden zijn, ivm werkzaamheden te Cuba.
Ik zat vandaag in m`n auto, `n boodschap doen in Heemstede (nh). Ik heb de zender van de autoradio op 1584 AM gezet, en ik hoorde de klanken van `t oude Veronica , weliswaar matig te horen, sinds de laatste uitzenddag in 1974 weer doorkomen.
Even kippevelgevoel gekregen…..!!!

Txs en `n diepe buiging voor de mensen van de St. Norderney.

Ciao,

JP

p.s.
Aan iedereen die de St.Norderney `n warm hart toedraagt wens ik jullie veel luisterplezier, deze hele maand augustus.

Profiel

Gepost: 11 augustus 2009 06:37 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1286
Geregistreerd  2009-01-25

Welkom, JP!

Ja, de nostalgie voert idd de boventoon bij het beluisteren van de uitzendingen via 1584AM! Precies zoals hier op het forum de nostalgie, samen met de gezelligheid, de boventoon voert.

Ook jij veel luisterplezier!!

Groeten,
Rob

Signature 

Ze kunnen er van zeggen wat ze willen, maar het heeft in ieder geval wel een eigen geluid!

Profiel

Gepost: 12 augustus 2009 09:15 AM   [ Negeer ]   [ # 2 ]
Stijger
RankRank
Totaal Aantal Posts  59
Geregistreerd  2009-01-24

Hallo JP,

Welkom bij de “luistervinken” wink vanuit Dordrecht.

Koos

Signature 

Bij het afscheid nemen van Veronica sterft ook een beetje de democratie in Nederland. Dat spijt mij voor Nederland

Rob Out 31-08-1974

Profiel

Gepost: 12 augustus 2009 07:13 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]
Oldie
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  396
Geregistreerd  2009-01-27

Hoi JP

Bloed kruipt toch waar het niet gaan kan , voor dit virus hoef je niets in te nemen of uit te zieken .

gewoon over je heen laten komen .  rolleyes

sterkte , en geen beterschap , maar wel welkom cheese

Signature 

Het is niet zo dat we dingen niet durven omdat ze moeilijk zijn ,

Ze zijn moeilijk omdat we ze niet durven te doen

Profiel

‹‹ Mardi Kamphuis.      Even voorstellen ! ››