Misschien dat we nu weer een beetje ontwaakt zijn van de feestdagen roes , zitten wel inmiddels nog steeds in de greep van de winter , maar misschien dat er nu ontwikkelingen of vooruitgang te melden zijn ?? ...... Heren ??
Boze tongen beweren dat de boordtafel voor 31 augustus het weer moet doen.
Binnenkort meer hierover.Niels
O.K. Dan de koppen maar bij elkaar gaan steken , mogelijk op een dag dat iedereen mogelijk zou kunnen ,
iets van een zaterdagof zelfs mogelijk op een zondag , met eventueel de medewerking
van jaap van RockArt
( op de plaats delict zo als dat heet ) zodat het lijdend voorwerp daar ter plekke aan onze kritische blikken en commentaren
bloot kan staan , en er spijkers met koppen geslagen kan worden
( natuurlijk niet in de tafel
).
Maar laten we de neuzen eerst dezelfde kant op krijgen , wat de bewuste dag betreft .
( misschien dat niels bij jaap inmiddels kan peilen over zijn medewerking ?? ). ik gooi maar een boom in het bos![]()
Hoe denken jullie hierover ?
Geef gelijk ff de gewenste dag door ( hebbe we dat alvast gehad )
![]()
Ik hoor het wel , MVG Dirk
hoi,,Dirk,,ik ben toch wel blij dat ik gisteravond gekeken heb op het forum over het wel en wee hoe het er ijgenlijk dan wel of niet voorstond..
trouwens een heel mooi verhaal van af jou kant,,nogmaals ik hoor het graag over het hoe en wat betrefd de boordtafel enzz..
maar dat komt zekers wel goed,,ben ik nu wel z,on beetje van overtuigd,,nou bij deze..
,,greetzzzzzzz,,jim..