Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.

17 van de 17
17
beetje jammer.
Gepost: 05 september 2010 08:22 PM   [ Negeer ]   [ # 241 ]
Stipnotering
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  185
Geregistreerd  2009-01-25
Annerob - 05 september 2010 04:39 PM

Ik heb dit topic in z’n geheel gevolgd, en ben op de hoogte van wie er post. Ik ben er altijd vanuit gegaan dat Juul en Niels niet geheel op persoonlijke titel posten, maar namens de stichting. En daarmee dus ook mede namens Ad… wink

Ik stel voor dat we dit draadje verder lekker laten rusten…  Iedereen heeft z’n zegje gedaan.

En voor het geval m’n hulp nodig/gewenst is: Laat maar horen, dan proberen we wat te plannen.

Het ging er niet alleen om wie er poste maar ook dat dit draadje inmiddels richting een jaar schiet.

En Juul reageerde op een posting van Piet met: mijn mening. Als Piet het woord men gebruikt, komt Niels in het geweer namens de stichting, waaruit ik opmaak dat al het andere min of meer op persoonlijke titel is geschreven. Dus die veronderstelling laat ik voor jou rekening.

Rob Veld

Profiel

Gepost: 05 september 2010 08:28 PM   [ Negeer ]   [ # 242 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  728
Geregistreerd  2009-01-05

Vrienden,
Ik denk dat het tijd wordt om dit “draadje” maar even te laten voor wat het is.
Uiteindelijk is het zo dat wij, de Stichting Norderney, zullen moeten beslissen wat we, waarom en door wie, gaan “opknappen”.
Het is nl niet zo simpel zoals sommige van jullie denken te weten. Behalve electronische aspecten spelen er nog tal van andere organisatorische zaken mee.

Als het zover is horen jullie en mochten er mensen zijn die zich niet kunnen bedwingen kunnen die mij mailen. Niels heeft het al druk genoeg….
Mijn mail” .

Juul

Signature 

“Kijk, we hebben maar één doel voor ogen: Veronica een station met een happy-sound voor iedereen…”

Rob Out 11 maart 1971

Profiel

Gepost: 05 september 2010 09:52 PM   [ Negeer ]   [ # 243 ]
Oldie
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  497
Geregistreerd  2009-07-30
Rob Veld - 05 september 2010 08:22 PM
Annerob - 05 september 2010 04:39 PM

Ik heb dit topic in z’n geheel gevolgd, en ben op de hoogte van wie er post. Ik ben er altijd vanuit gegaan dat Juul en Niels niet geheel op persoonlijke titel posten, maar namens de stichting. En daarmee dus ook mede namens Ad… wink

Ik stel voor dat we dit draadje verder lekker laten rusten…  Iedereen heeft z’n zegje gedaan.

En voor het geval m’n hulp nodig/gewenst is: Laat maar horen, dan proberen we wat te plannen.

Het ging er niet alleen om wie er poste maar ook dat dit draadje inmiddels richting een jaar schiet.

En Juul reageerde op een posting van Piet met: mijn mening. Als Piet het woord men gebruikt, komt Niels in het geweer namens de stichting, waaruit ik opmaak dat al het andere min of meer op persoonlijke titel is geschreven. Dus die veronderstelling laat ik voor jou rekening.

Rob Veld

Ter afsluiting dan,,

Ik heb al wel in de gaten dat je verdomd goed moet opletten, hoe en wat je schrijft, wink 
voor je het weet schrijf je dingen die je helemaal niet zo bedoeld had.

Toch ben ik er van overtuigd dat het allemaal, terzijnertijd, goed gaat komen. smile 

groet van Mardi.

Signature 

Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg.

Profiel

Gepost: 05 september 2010 10:25 PM   [ Negeer ]   [ # 244 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  728

Zo is het !

Juul

Signature 

“Kijk, we hebben maar één doel voor ogen: Veronica een station met een happy-sound voor iedereen…”

Rob Out 11 maart 1971

Profiel

Gepost: 05 september 2010 10:26 PM   [ Negeer ]   [ # 245 ]
Stipnotering
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  185
Geregistreerd  2009-01-25
Juul - 05 september 2010 08:28 PM

Vrienden,

Als het zover is horen jullie en mochten er mensen zijn die zich niet kunnen bedwingen kunnen die mij mailen. Niels heeft het al druk genoeg….
Mijn mail” .

Juul

Excuses Juul als het er af en toe een beetje hard aan toe ging.
Deels ging het om die boordstudio, maar het ging m.n. ook om dat laatste: Niels heeft het al druk genoeg! M.a.w.  wat kan er gedaan worden om Niels leven dragelijk te houden.

En dat is mijn slotwoord.

Rob Veld

Profiel

Gepost: 06 september 2010 02:04 PM   [ Negeer ]   [ # 246 ]
Stijger
RankRank
Totaal Aantal Posts  96
Geregistreerd  2009-07-17
Silvester - 04 september 2010 10:52 PM

NIELS, ik wil het nog een keer benadrukken, jou inzet voor de stichting WARDEREN WIJ TEN ZEERSTE!
daar zal idereen op dit forum het ongetwijfeld mee eens zijn.
Ik mag gerust stellen, als het aan jou inzet had ontbroken,er maar wijnig te beleven was in Rock Art.
Als er iemand hart heeft voor VERONICA uit het zezender tijdperk, ben jij het wel.

Daarom hoef je je ook op dit gebied door niets of niemand aangesproken te voelen.

Kort gezecht, WE DRAGEN JE OP HANDEN smile

En dit is nu precies de spijker recht op de kop!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ga verder geen uitspraken doen alhoewel ik mij zit te verbijten.
Dat verbijten heeft overigens totaal niets met Niels te maken.

Dat boord mengpaneel heb je, wanneer alle meganische problemen (v.n.l. de beugeltjes over de knoppen want de rest is nogsteeds gewoon te koop) zijn opgelost is deze binnen 14 dagen werkend. Voor het meganische werk heeft zich ook iemand aangemeld waar ik een groot vertrouwen in heb. Dat prbleem is dus ook opgelost. Wat wil je in vredesnaam als stichting nog meer????????????

Er is in het paneel veel minder gesloopt als wat een ieder denkt. Je moet gaan denken in de jaren 70 en hoe die dingen toen werden gebouwd. Het meeste wat er ooit in heeft gezeten was lucht en dat zit er nogsteeds in!!

Ik ga mij verder op dit forem van commentaar onthouden.
Het gaat jullie allen goed!

Signature 

Radio mensen doen het met hoge frequentie

Profiel

Gepost: 06 september 2010 02:07 PM   [ Negeer ]   [ # 247 ]
Oldie
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  270
Geregistreerd  2009-01-23

Het spul staat al 35 jaar uit, op een jaartje meer of minder komt het vast niet aan, toch
Beste Rob.
Vergeet niet dat we allemaal een dagje ouder worden.
Groetjes,Rene
PS.dit ‘‘draadje’‘mogen we nu wel kabeltje noemen. grin

Profiel

Gepost: 06 september 2010 07:47 PM   [ Negeer ]   [ # 248 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  728
Rob Veld - 05 september 2010 10:26 PM
Juul - 05 september 2010 08:28 PM

Vrienden,

Mijn mail” .

Juul

Excuses Juul als het er af en toe een beetje hard aan toe ging.
Deels ging het om die boordstudio, maar het ging m.n. ook om dat laatste: Niels heeft het al druk genoeg! M.a.w.  wat kan er gedaan worden om Niels leven dragelijk te houden.

En dat is mijn slotwoord.

Rob Veld

Even niks.

Juul

Signature 

Rob Out 11 maart 1971

Profiel

Gepost: 14 september 2010 02:42 PM   [ Negeer ]   [ # 249 ]
Oldie
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  396
Geregistreerd  2009-01-27

Persoonlijk blijf ik het jammer vinden ,  voor allen die zo gemotiveerd waren ,helaas   rolleyes

Signature 

Het is niet zo dat we dingen niet durven omdat ze moeilijk zijn ,

Ze zijn moeilijk omdat we ze niet durven te doen

Profiel

Gepost: 14 september 2010 02:58 PM   [ Negeer ]   [ # 250 ]
Stipnotering
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  109
Geregistreerd  2010-05-17

er is altijd wel iets anders te restaureren… deze keer een auto. maar wel met instalatie om een dag het oude veronica af te spelen.
cheers arjan

Signature 

Onze geliefde vrijheid hield op toen we een radiostationnetje op een bootje wilde hebben….

Profiel

17 van de 17
17