Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.

libie
Gepost: 17 oktober 2009 10:19 PM   [ Negeer ]
Stijger
RankRank
Totaal Aantal Posts  66
Geregistreerd  2009-02-01

Zoals vele onder ons heb ik ook het laatste nieuws gelezen over de “norderney”,en ja hoor het lijd nogmaals tot niks.In vlissingen komt het ook al niet goed,is er nu echt geen gemeente of stad in nederland die zich ontfermt over dit historisch schip.ok geld is hier meer dan welkom om dit te laten slagen maar als er niemand achter dit projekt staat is de “norderney” als verloren en dan kan het schip ook verkocht worden aan libie waar de mebo 2 ook als schietschijf is behandeld, groeten long face

Profiel

Gepost: 18 oktober 2009 09:21 AM   [ Negeer ]   [ # 1 ]
Oldie
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  345
Geregistreerd  2009-01-28
mario - 17 oktober 2009 10:19 PM

Zoals vele onder ons heb ik ook het laatste nieuws gelezen over de “norderney”,en ja hoor het lijd nogmaals tot niks.In vlissingen komt het ook al niet goed,is er nu echt geen gemeente of stad in nederland die zich ontfermt over dit historisch schip.ok geld is hier meer dan welkom om dit te laten slagen maar als er niemand achter dit projekt staat is de “norderney” als verloren en dan kan het schip ook verkocht worden aan libie waar de mebo 2 ook als schietschijf is behandeld, groeten long face

Ik ben nu zover dat ik het echt wel accepteer. Geen enkele gemeente of investeerder heeft interesse in “onze oude schuit” Het is afgelopen en wat rest over enkele jaren is een hoop roest, wat hout en wat boutjes en moertjes. De geschiedenis heeft de boot ingehaald. Het licht is uit. Eigenlijk… we doen het niet hoor… maar eigenlijk is deze topic over en uit!!!

en dat… dat… dat… spijt me dus. Wel miljarden naar DSB maar niet naar onze Norderney… hoezee…

Signature 

HUUBgoud

http://www.HUUBgoud.wordpress.com

Profiel

Gepost: 18 oktober 2009 10:43 AM   [ Negeer ]   [ # 2 ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  706
Geregistreerd  2009-01-27

Ik heb hier over geschreven aan Ronald Plassterk, minsiter van OC&W. Hij adviseert een stichting die historische schepen beheert, zal binnenkort proberen de brief te scannen.

Signature 

Power to all our friends, to the music that never ends….. (Dolf Coppes, PPR, 1973)

Profiel

Gepost: 18 oktober 2009 04:52 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]
Oldie
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  345
Geregistreerd  2009-01-28

kan je activiteit bijzonder waarderen… maar voor mijn gevoel is het trekken aan een dood paard. En de heren van de politieke macht trekken liever aan iets wat stemmen oplevert dan iets wat tot het verleden beheert. maar ondanks dat… succes…

Signature 

HUUBgoud

http://www.HUUBgoud.wordpress.com

Profiel

Gepost: 19 oktober 2009 05:39 PM   [ Negeer ]   [ # 4 ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1235
Geregistreerd  2009-01-25

Volgens mij zijn nog niet alle troeven uitgespeeld….
Geen ligplaats kunnen vinden als partyschip/discoboot heeft ook voordelen. Dat is namelijk waar de eigenaar haar nog voor aanhoudt…

Signature 

Ze kunnen er van zeggen wat ze willen, maar het heeft in ieder geval wel een eigen geluid!

Profiel

Gepost: 18 mei 2010 11:32 PM   [ Negeer ]   [ # 5 ]
Stipnotering
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  106
Geregistreerd  2010-05-17

Voor industriƫle monumenten is er de F.I.E.N. ik ben zo vrij geweest te vragen of een zend schip ook tot die doelgroep behoord.
alle beetjes helpen, en hulp kan van vreemde kanten komen.
mvg,
Arjan

Signature 

Onze geliefde vrijheid hield op toen we een radiostationnetje op een bootje wilde hebben….

Profiel

‹‹ westhinder      "nederland sorry" ››