Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.
Hij is goed Silvester,een bruller.
Probeer het eens met een achtergrondje van Scheveningen of hoek van Holland,kunnen we alvast er aan wennen als het ooit zover komt.
Groetjes rene.
Rob, als je een winters plaatje van de NORDERNEY wilt, moet je echt de laatst DVD kopen !
Kost slechts €0,072427536231884057971014492753623 per minuut.
een schijntje dus, en je hebt er gratis een winters Norderney plaatje bij.
Tja, daar hadden we het al over. In een ander topic, welteverstaan. Beetje jammer dat de prijs van deze DVD nu overal door het slijk gehaald moet worden.
Zullen we afspreken dat in één topic te houden?
En met winterse plaatjes bedoel ik natuurlijk geen gemanipuleerde foto’s, maar echte plaatjes welke in winterse omstandigheden gemaakt zijn.
Een foto van de Norderney met sneeuw op het dek of ijspegels aan de tuidraden, bijvoorbeeld.
Maar misschien zijn ze er niet…
Zit je maar een beetje te plagen Rob, tís niet kwaad bedoeld. (maar dat begreep je al)
en wat die prijs betreft, meen ik echt, als je kijkt naar het aantal uren dat op deze DVD staat
en je vergelijkt dat met een CD, ben je echt niet duur uit. (reken maar na)
gr.v.Mardi.
ikzelf kom ook uit Didam, zit nu in Praag…geen sneeuw meer maar wel koud…
dat norderney plaatje met de kerstboom is ook in t groot…heb m met kerst altijd en elk jaar als een wallpaper….
hihi er staat hier dat ik een binnenkomer ben…ben al langer in t forum als lid maar kon mijn wachtwoord niet meer vinden en heb me overnieuw aangemeld…leuk een fris lid….
Ben
ikzelf kom ook uit Didam, zit nu in Praag…geen sneeuw meer maar wel koud…
dat norderney plaatje met de kerstboom is ook in t groot…heb m met kerst altijd en elk jaar als een wallpaper….
Leuk, een plaatsgenoot!!!
Als je weer in ons mooie dorp bent, mag je me die foto wel een keer mailen, als je wilt!