Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.

Gezocht! Jingles zeezenders en Hilversum
Gepost: 15 januari 2010 10:57 AM   [ Negeer ]
Oldie
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  254
Geregistreerd  2009-01-27

Hallo allemaal. Voor mijn programma het muziekmuseum ben ik op zoek naar jingles van zenders uit de periode 1960 tot 1975. Van Veronica heb ik er al heel veel (iets van 200…) dus met name van andere zeezenders en ook de Hilversumse (hadden die al wel jingles, ik weet het niet, luisterde alleen naar Veronica tongue wink ) en Engelse zenders zijn welkom. In het muziekmusem heb ik de rubriek de jingle van de week waarin een jingle aan bod komt van een zender uit die tijd. Liefst met een verhaaltje er bij dus als je dat ook hebt zou helemaal fantastich zijn, maar ook jingles zonder verhaaltje zijn zeer welkom.
Heb je iets voor me? Mail me even en ik ben je zeer zeer dankbaar! Groet, Jan

Signature 

Power to all our friends, to the music that never ends….. (Dolf Coppes, PPR, 1973)

Profiel

Gepost: 22 januari 2010 07:24 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]
Oldie
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  254
Geregistreerd  2009-01-27

tja Kojak, in je eerste posting doe je niets anders dan mij citeren. Om met een bekende schaatstrainer te spreken: dat kan beter kerel!  LOL

Signature 

Power to all our friends, to the music that never ends….. (Dolf Coppes, PPR, 1973)

Profiel

Gepost: 22 januari 2010 07:39 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  502
Geregistreerd  2009-01-05
jan van weeterloo - 22 januari 2010 07:24 PM

tja Kojak, in je eerste posting doe je niets anders dan mij citeren. Om met een bekende schaatstrainer te spreken: dat kan beter kerel!  LOL

Ik heb ‘em ook maar even weg gehaald.

Juul

Signature 

“Kijk, we hebben maar één doel voor ogen: Veronica een station met een happy-sound voor iedereen…”

Rob Out 11 maart 1971

Profiel