Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.

4 van de 4
4
Zuster schepen v/d NORDERNEY.
Gepost: 28 januari 2010 02:59 PM   [ Negeer ]   [ # 46 ]
Stijger
RankRank
Totaal Aantal Posts  83
Geregistreerd  2009-01-26
Annerob - 27 januari 2010 10:38 PM

Ja, ze waren van hout.

Verleden jaar is de laatste originele afgebroken en vervangen door een neppert van staal.
De gebroken mast is in mootjes gezaagd en die mootjes werden op Marktplaats verkocht! “Voor het goede doel”, stond erbij….

En wat was het goede doel???

Signature 

Wat Is Het Leeg Op De Noordzee He…..
http://WWW.LIMBURG-EXPRES.NL

Profiel

Gepost: 28 januari 2010 03:14 PM   [ Negeer ]   [ # 47 ]
Stijger
RankRank
Totaal Aantal Posts  59
Geregistreerd  2009-01-24
Koempel - 28 januari 2010 02:59 PM

Ja, ze waren van hout.

Verleden jaar is de laatste originele afgebroken en vervangen door een neppert van staal.
De gebroken mast is in mootjes gezaagd en die mootjes werden op Marktplaats verkocht! “Voor het goede doel”, stond erbij….

Laat zich raden wat het goede doel was…...de portemonnee van de eigenaar van de Norderney deze bood de stukken mast aan op Marktplaats.

Koos

Signature 

Bij het afscheid nemen van Veronica sterft ook een beetje de democratie in Nederland. Dat spijt mij voor Nederland

Rob Out 31-08-1974

Profiel

Gepost: 28 januari 2010 11:21 PM   [ Negeer ]   [ # 48 ]
Oldie
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  270
Geregistreerd  2009-01-23
Koos - 28 januari 2010 03:14 PM
Koempel - 28 januari 2010 02:59 PM

Ja, ze waren van hout.

Laat zich raden wat het goede doel was…...de portemonnee van de eigenaar van de Norderney deze bood de stukken mast aan op Marktplaats.

Koos

Misschien had hij geld nodig voor de havenplaats in Antwerpen.

Profiel

Gepost: 29 januari 2010 01:18 AM   [ Negeer ]   [ # 49 ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1290
Geregistreerd  2009-01-25

Zou kunnen.. Geen idee.

Ik weet alleen dat het op Marktplaats stond.  Geen idee of ‘ie er veel verkocht heeft.

Iemand hier een stukkie mast gekocht?

Dit vond ik nog terug op ‘t www:

DELEN ZENDMAST VERONICA OP MARKTPLAATS
Tekst: Hans Knot

Wout van der Meer meldt me, als vertegenwoordiger van de eigenaar, dat op Marktplaats delen van de originele zendmast van Radio Veronica te koop zijn, waarbij een certificaat van originaliteit wordt bijgeleverd evenals een foto van het voormalige zendschip de Norderney.
‘Voor de echte fans: Te koop aangeboden, Stuk van de orginele mast van het voormalige zendschip van Veronica “de Norderney” masten hebben dienst gedaan voor de radiouitzendingen van Radio Veronica /192/ en 538, van 1964 tot 1974’
Ik zag net dat de prijs op 20 Euro ligt.

Groeten,
Rob

Signature 

Ze kunnen er van zeggen wat ze willen, maar het heeft in ieder geval wel een eigen geluid!

Profiel

Gepost: 29 januari 2010 10:09 AM   [ Negeer ]   [ # 50 ]
Stijger
RankRank
Totaal Aantal Posts  59
Geregistreerd  2009-01-24
Annerob - 29 januari 2010 01:18 AM

Zou kunnen.. Geen idee.

Ik weet alleen dat het op Marktplaats stond.  Geen idee of ‘ie er veel verkocht heeft.

Iemand hier een stukkie mast gekocht?

Dit vond ik nog terug op ‘t www:

DELEN ZENDMAST VERONICA OP MARKTPLAATS
Tekst: Hans Knot

Wout van der Meer meldt me, als vertegenwoordiger van de eigenaar, dat op Marktplaats delen van de originele zendmast van Radio Veronica te koop zijn, waarbij een certificaat van originaliteit wordt bijgeleverd evenals een foto van het voormalige zendschip de Norderney.
‘Voor de echte fans: Te koop aangeboden, Stuk van de orginele mast van het voormalige zendschip van Veronica “de Norderney” masten hebben dienst gedaan voor de radiouitzendingen van Radio Veronica /192/ en 538, van 1964 tot 1974’
Ik zag net dat de prijs op 20 Euro ligt.

Groeten,
Rob

Geen stuk gekocht, maar als alle stukken verkocht zijn kun je wel nagaan wat daarop verdient is. Bovendien zullen het minimale stukjes zijn om het zoveel mogelijk uit te melken.

Signature 

Bij het afscheid nemen van Veronica sterft ook een beetje de democratie in Nederland. Dat spijt mij voor Nederland

Rob Out 31-08-1974

Profiel

Gepost: 29 januari 2010 11:20 AM   [ Negeer ]   [ # 51 ]
Stijger
RankRank
Totaal Aantal Posts  69
Geregistreerd  2009-02-01

zie foto voor origineel stukje mast: klik op links,ga naar rene van den abeelen(tekening norderney),klik op veronica miniaturen dan klik je op radioships.com. klik dan op fans.de 5é foto daar staat de tinnen norderney op een stukje mast.groeten

Profiel

4 van de 4
4