Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.

CD met reclame’s
Gepost: 19 januari 2010 08:28 PM   [ Negeer ]
Stijger
RankRank
Totaal Aantal Posts  51
Geregistreerd  2010-01-18

Ik ben in het bezit van een CD met een uur reclames van Radio Noordzee, die kocht ik bij ik geloof Jelle Boonstra die jarenlang een kraampje op de Zeezenderdag van Rob Olthof had. Verder kocht ik op de laatste zeezenderdag bij Jan Fre Vos een CD met MI Amigo Reclames. Bestaan er ook CD’s met alleen Veronica reclame’s?

Profiel

Gepost: 20 januari 2010 10:56 AM   [ Negeer ]   [ # 1 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  728
Geregistreerd  2009-01-05

Nee die bestaan niet.

Juul

Signature 

“Kijk, we hebben maar één doel voor ogen: Veronica een station met een happy-sound voor iedereen…”

Rob Out 11 maart 1971

Profiel

Gepost: 20 januari 2010 08:10 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]
Stijger
RankRank
Totaal Aantal Posts  51

Jammer misschien is het een leuk idee om 1 of meerdere CD’s samen te stellen met louter reclame’s en die te koop aan te bieden op een Veronicadag in Hotel Lapershoek!? Groeten van Maarten van der Lippe

Profiel

Gepost: 20 april 2010 10:25 AM   [ Negeer ]   [ # 3 ]
Stijger
RankRank
Totaal Aantal Posts  51

Hallo allemaal op de Veronicadag in Hotel Lapershoek kreeg ik van de standhouder die al die Veronica-uren verkocht, een CD met jingles en tientallen Veronicareclame’s. Dus nu heb ik ook een CD met Veronicareclames. Hij had een flinke stapel van die CD’s bij zich die hij als bonus bij een aankoop gaf. Op de hoes van de CD staat een foto van het singlesarchief van Radio Veronica (de discotheek denk ik). De CD heeft een engelse titel zoiets als adverts and broadcasts in the sixties and seventies.
Er staan allerlei soorten reclames op wat ik erg leuk vind. Bedankt standhouder!!! (Het gaat om de standhouder die naast de kraam van Michel Terstegen stond) Groeten van Maarten van der Lippe

Profiel

Gepost: 20 april 2010 10:32 PM   [ Negeer ]   [ # 4 ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  808
Geregistreerd  2009-03-31
Maarten van der Lippe - 20 april 2010 10:25 AM

Hallo allemaal op de Veronicadag in Hotel Lapershoek kreeg ik van de standhouder die al die Veronica-uren verkocht, een CD met jingles en tientallen Veronicareclame’s. Dus nu heb ik ook een CD met Veronicareclames. Hij had een flinke stapel van die CD’s bij zich die hij als bonus bij een aankoop gaf. Op de hoes van de CD staat een foto van het singlesarchief van Radio Veronica (de discotheek denk ik). De CD heeft een engelse titel zoiets als adverts and broadcasts in the sixties and seventies.
Er staan allerlei soorten reclames op wat ik erg leuk vind. Bedankt standhouder!!! (Het gaat om de standhouder die naast de kraam van Michel Terstegen stond) Groeten van Maarten van der Lippe

En die figuur is dus geen haar beter dan de verketterde Rob Olthof.

Downloads ter gelde maken…...
Snel verdiend.

Hoeveel commercials wil je hebben?
Kan ik ook eens een goudmijn aanboren!
Lijkenpikkers zou Meurders zeggen…...

Voorlopig vermaak ik me met de 7 cd box tribute to the pirates (legaal aangeschaft)

Signature 

R!CK wenst je een prettige dag!
wink
Muziek uit de jaren ‘60 en ‘70, toen muziek nog muziek was en als muziek in de oren klonk!
http://www.rivadi.nl is er weer! muziek/top 40 weetjes

Profiel

Gepost: 22 april 2010 07:49 PM   [ Negeer ]   [ # 5 ]
Stijger
RankRank
Totaal Aantal Posts  51

Beste Rick, ook ik kocht de 7cd op 17 april. Wat vooral leuk is waren de nummers Voodoo woman van Simon Stokes (alarmschijfdiscussie met Fat Jack van Hearts Of Soul uit 1970) en Let me find the sun van The Geebros. Fat Jack staat bij mij op een Alle 13 Goed Dubbelcd. Prima box voor een schappelijke prijs gekocht op een hele leuke dag. Groeten van Maarten van der Lippe

Profiel

Gepost: 22 april 2010 08:25 PM   [ Negeer ]   [ # 6 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  728

En dit is de echte originele single Voodoo Woman, intern bij Veronica bekend als ;“nummer 96”.

Juul

Plaatjes
voodoo woman 1970.jpg
 Signature 

“Kijk, we hebben maar één doel voor ogen: Veronica een station met een happy-sound voor iedereen…”

Rob Out 11 maart 1971

Profiel

Gepost: 22 april 2010 08:44 PM   [ Negeer ]   [ # 7 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  728

Ik heb nu eindelijk de tijd gevonden om eens effe door de CD’s heen te luisteren die onze Adri(e) heeft samengesteld. En ik moet zeggen, hij heeft mij niet teleurgesteld. Ik wist wel dat ie het kon!
Natuurlijk heb ik al die plaatjes wel en de meeste heb ik allemaal in m’n Veronica tijd mischien wel duizenden keren in m’n hand gehad en op de draaitafel gelegd. Maar bij het luisteren zie ik het verleden weer terug komen.
Kenny Rodgers and The First Edition (CD2), was een typies Chiel Montagne plaatje. Geweldig! Hij draaide hem in bijna al z’n programma’s. En nog een hele mooie,het was eens “stiekum” mijn hittip, The Cuff Links met Tracy! En natuurlijk kan bij Ad Sandie Shaw niet ontbreken (CD3). Hij was er helemaal verliefd op, toen we op school zaten.
Op CD5 staat weer zo’n geweldig nummer, Billy Fury met In Thoughts of you.

Enfin, zo kan ik nog wel effe doorgaan.

Onze Ad, verdient een pluim. 1 maar want anders krijgt ie het “hoog in de bol”. En dan moeten we de ABTT jingle van stal halen “Adje is een platenbol”

Juul

Signature 

Rob Out 11 maart 1971

Profiel

Gepost: 23 april 2010 01:59 PM   [ Negeer ]   [ # 8 ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  808
Geregistreerd  2009-03-31
Juul - 22 april 2010 08:25 PM

En dit is de echte originele single Voodoo Woman, intern bij Veronica bekend als ;“nummer 96”.

Juul

“Bijna” Alarmschijf! wink

Signature 

R!CK wenst je een prettige dag!
wink
Muziek uit de jaren ‘60 en ‘70, toen muziek nog muziek was en als muziek in de oren klonk!
http://www.rivadi.nl is er weer! muziek/top 40 weetjes

Profiel

Gepost: 11 april 2011 07:19 PM   [ Negeer ]   [ # 9 ]
Stijger
RankRank
Totaal Aantal Posts  51

Beste allemaal ik ben benieuwd of het inderdaad om de standhouder Menno gaat zie de aankondiging van het programma voor 16 april.

Profiel

Gepost: 03 februari 2012 02:58 PM   [ Negeer ]   [ # 10 ]
Binnenkomer
Rank
Totaal Aantal Posts  3
Geregistreerd  2012-02-03
Maarten van der Lippe - 20 april 2010 10:25 AM

Hallo Maarten is het mogelijk dat je deze reclame cd op de site kan plaatsen?
Gr John

Profiel

Gepost: 07 maart 2012 12:43 PM   [ Negeer ]   [ # 11 ]
Stijger
RankRank
Totaal Aantal Posts  51

Beste John ik zou niet weten hoe dat moet ik heb thuis geen pC alleen op mijn werk (software) op maat. Ik vraag me trouwens wel af of zoiets mag. Maar omdat die standhouder Menzo een hele stapel van die CD’s had kan iemand anders dat misschien wel doen of je het adres van die standhouder geven. Groeten van Maarten van der Lippe

Profiel

Gepost: 07 maart 2012 01:21 PM   [ Negeer ]   [ # 12 ]
Binnenkomer
Rank
Totaal Aantal Posts  3
Maarten van der Lippe - 07 maart 2012 12:43 PM

Beste John ik zou niet weten hoe dat moet ik heb thuis geen pC alleen op mijn werk (software) op maat. Ik vraag me trouwens wel af of zoiets mag. Maar omdat die standhouder Menzo een hele stapel van die CD’s had kan iemand anders dat misschien wel doen of je het adres van die standhouder geven. Groeten van Maarten van der Lippe

Hallo Maarten jammer maar toch bedankt voor de moeite hier bij dan een oproep voor standhouder Menzo of hij er nog heeft of dat iemand zijn adres heeft natuurlijk wil ik deze alleen voor thuis gebruik.
Gr John

Profiel

Gepost: 07 maart 2012 01:26 PM   [ Negeer ]   [ # 13 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  728

Ik denk dat je Menno bedoelt.

Juul

Signature 

Rob Out 11 maart 1971

Profiel

Gepost: 07 maart 2012 02:34 PM   [ Negeer ]   [ # 14 ]
Binnenkomer
Rank
Totaal Aantal Posts  3
Juul - 07 maart 2012 01:26 PM

Ik denk dat je Menno bedoelt.

Juul

Hallo Juul heb je een adres van Menno of vraag ik nu te veel?
Gr John

Profiel