Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.
Mag ik eens vragen hoe jullie aan de info komen?
Ik zoek me een ongeluk en julie bedienen de boel in een zucht.
helemaal goed hoor, maar bestaat er een bibliotheek voor dit soort vragen?
Gr Henne
Mijn vrouw noemt het een soort “hobby-deformatie”, ik parate kennis.
Nou ik zal eens kijken bij de Sleghte en bij jullie.
Maar goed, ik word toch maar weer verwent, en dat na al dat zoeken.
Zo ben je ik weet niet hoelang aan het zoeken en zo heb je het gezochte binnen een paar uur.
Het is net of je in een warm nest komt.
Mag ik eens vragen hoe jullie aan de info komen?
Ik zoek me een ongeluk en julie bedienen de boel in een zucht.
helemaal goed hoor, maar bestaat er een bibliotheek voor dit soort vragen?
Gr Henne
Mijn vrouw noemt het een soort “hobby-deformatie”, ik parate kennis.
Hallo Niels,wees trots en zuinig op je vrouw,een andere had je koffer al voor de deur gezet bij zo’n hobby-deformatie.
Groetjes,Rene
Bij mij thuis staan in diverse kamers 3500 vinylsingles, ongeveer 3000 CD’s en nooit getelde LP’s.
Eén Elektrische gitaar, twee accoustische gitaren.
Twee PC’s, Philips spoelenrecorder, Akai cassettedeck, USB platenspeler, twee stereo torens, Internet radio en vele niet meer in gebruik zijnde radio’s.
O, ja nog twee TV’s met het zeer beperkte digitenne (wel goedkoop)
Bij mij thuis staan in diverse kamers 3500 vinylsingles, ongeveer 3000 CD’s en nooit getelde LP’s.
Eén Elektrische gitaar, twee accoustische gitaren.
Twee PC’s, Philips spoelenrecorder, Akai cassettedeck, USB platenspeler, twee stereo torens, Internet radio en vele niet meer in gebruik zijnde radio’s.
O, ja nog twee TV’s met het zeer beperkte digitenne (wel goedkoop)
Ik verveel me niet hoor, altijd met geluid bezig.
Een kennis van mij werkt bij de media-markt en heeft een sleutel van de achterdeur…...