Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.

even voorstellen
Gepost: 31 januari 2010 07:08 AM   [ Negeer ]
Binnenkomer
Rank
Totaal Aantal Posts  1
Geregistreerd  2010-01-31

Ben een babyboomer dus nog bewust de zeezender jaren meegemaakt, thuis stond altijd Veronica aan, na hun verdwijnen was het Mi Amigo/Caroline. Ben begin jaren tachtig betrokken geweest bij de vrije radio in Antwerpen. Hou van radio en schepen en zeezenders combineren beide, had graag van radio mijn job gemaakt maar het is bij schepen gebleven en heb mijn carriere opgebouwd als technisch inspecteur bij een baggerfirma, die mij de wereld rondstuurt en ben momenteel gestationeerd in de UAE. Na zovele jaren verstoken gebleven van het zeezender sfeertje ben ik nu ferfente luisteraar van diverse steams via de PC en onderweg in de auto via de ipod waardoor dan de historische programma’s, soms krakend uit de speakers knallen, nostalgie tot en met.
Ben momenteel even in Belgiƫ en gisteren langsgeweest in Antwerpen

Patrick

Nog even een foto bijgevoegd van mijn werkplaats, er hangt wat meer tegen de muur dan de baas zijn schepen:-)

Bestanden
norderney small.zip  (Grootte: 639KB - Downloads: 181)
bureel.pdf  (Grootte: 667KB - Downloads: 168)
Profiel

Gepost: 05 maart 2010 02:27 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]
Oldie
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  396
Geregistreerd  2009-01-27

Hallo Patrick

Schitterend dat er nog meer van mijn soort hier dat gevoel met de zeezenders hebben , was al een beetje bang dat het hier om een uitstervend ras ging , maar gelukkig blijkt het tegendeel LOL

Welkom en amuseer je hier naar hartelust .

Bedankt voor het plaatsen van de foto’s , is dat je zoon bij de boot ?? ( is er dan al vroeg bij ! ) ( hebben we de NORDERNEY ook in een winteropname ) wink  grin

De groeten van de oude garde ! MVG Dirk cool smile

Signature 

Het is niet zo dat we dingen niet durven omdat ze moeilijk zijn ,

Ze zijn moeilijk omdat we ze niet durven te doen

Profiel

‹‹ Nostalgie      Ook ik stel me even voor hier. ››