Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.
Hier kun je je verzoekjes aanvragen voor Goud van Out. Iedere Zaterdagmiddag va 13.00 tot 14.00 uur in de Nationale Zaterdagmiddag Gebeurtenis op Veronica192.nl
Hier kun je ook je verzoekjes aanvragen voor Goud van Out. Iedere Zaterdagmiddag va 13.00uur tot 14.00uur in de Nationale Zaterdagmiddag Gebeurtenis op Veronica192.nl
LEUK!!!
1- Kenny Rodgers and his First Edition - Rubby dont take you love to town.
2- Billy Jou Speers - Blanked on the ground
3- Crosby Stils Nas and Young - Rainbow
De auteur van dit stukje steld zich niet verantwoordelijk voor de gemaakte schrijf fouten.
Billy Joe Spears is van half ‘75 en valt derhalve niet onder het werkveld van Goud van Out, dat mag niet van Juul (en ik vind dat Juul GELEICK heeft!!!! )
Maakt niet uit, ik dacht dat die ouder was (blanked on the ground) maar dus niet. (blijft toch een leuke plaat)
Rainbow zou inderdaad van Marmelade kunnen zijn maar het staat mij bij dat het de B kant was van Teats your cildren van C,S,N and Y.
Als vervanger voor Billy Joe Spears lijkt mij Ray Charles - Here we go again wel een aardige.
Heeft ook dit programma kans een gepresenteerd onderdeel van de zatermiddag te worden? Ik koester nog warme herinneringen aan het programma Music Memories dat destijds via Radio Gooiland op de Brabantse zender Boschtion FM te ontvangen was. Elke avond gedurende een uurtje genieten van een weloverwogen muziek keuze maar vooral van een hoeveelheid buitengewone wetenswaardigheden behorend bij de muziek; kortom een gewaardeerd praatje met een plaatje.
Zonder afbreuk te doen aan jouw muziekkeuze heb ik een aantal favorieten in een lijstje samengevat. Wellicht dat ik ze op een zatermiddag terug hoor.
Wel een verdrietig nummer, met een afscheid.
Maar je hebt geleick Koos, genieten!
Vooral de solo!
(En een oude Alarmschijf!) (Daar heb je meneer Alarmschijf weer! )
Heeft ook dit programma kans een gepresenteerd onderdeel van de zatermiddag te worden? Ik koester nog warme herinneringen aan het programma Music Memories dat destijds via Radio Gooiland op de Brabantse zender Boschtion FM te ontvangen was. Elke avond gedurende een uurtje genieten van een weloverwogen muziek keuze maar vooral van een hoeveelheid buitengewone wetenswaardigheden behorend bij de muziek; kortom een gewaardeerd praatje met een plaatje.
Zonder afbreuk te doen aan jouw muziekkeuze heb ik een aantal favorieten in een lijstje samengevat. Wellicht dat ik ze op een zatermiddag terug hoor.