Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.

OEPS dan nog liever de Heikrekels….
Gepost: 06 februari 2010 11:16 AM   [ Negeer ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  752
Geregistreerd  2009-01-27

Dat was schrikken! Plotseling René Froger op de stream met een eigen huis een plek onder de zon etc zipper . Ik heb m maar uitgezet en afgewacht. Eerstvolgende was de Heikrekels rolleyes .... ook gejank, maar nog altijd meer in de juiste sfeer. Gelukkig daarna the Shadows en dat maakte weer veel goed.
Ik wil niet de discussie voor of na augustus 74 aanzwengelen, maar dit was wel erg schokkend sick  Gelukkig is de kwaliteit van de stream over het algemeen zo hoog dat de genezing weer snel tot stand zal komen tongue wink

Signature 

Power to all our friends, to the music that never ends….. (Dolf Coppes, PPR, 1973)

Profiel

Gepost: 06 februari 2010 04:19 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1290
Geregistreerd  2009-01-25

Dat doet Ad om te kijken of we nog wakker zijn…  LOL

Signature 

Ze kunnen er van zeggen wat ze willen, maar het heeft in ieder geval wel een eigen geluid!

Profiel

Gepost: 06 februari 2010 04:45 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]
Administrator
RankRank
Totaal Aantal Posts  62
Geregistreerd  2008-01-27

Neem nog een vers kopje thee. Misschien valt het dan wel mee.

Signature 

And the beat goes on.

Profiel

Gepost: 06 februari 2010 04:55 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  752
Per - 06 februari 2010 04:45 PM

Neem nog een vers kopje thee. Misschien valt het dan wel mee.

Dan moet het toch tenminste fair trade thee zijn, dan levert het nog wat positiefs op tongue laugh En vers, ja, belangrijk. Mijn moeder noemde oude thee altijd nonnenzeik LOL  en zo grof was ze over het algemeen niet dus kun je nagaan hoe goor ze het vond sick

Signature 

Power to all our friends, to the music that never ends….. (Dolf Coppes, PPR, 1973)

Profiel

Gepost: 06 februari 2010 11:36 PM   [ Negeer ]   [ # 4 ]
Binnenkomer
Rank
Totaal Aantal Posts  24
Geregistreerd  2009-04-16

Ik zit nu naar de stream van http://www.abtt.nl te luisteren. Kan altijd nog als de norderneystream te erg na 74 wordt. Bovendien waardeert mijn vrouw de muzikale smaak van AB ook.

Profiel

Gepost: 07 februari 2010 05:05 PM   [ Negeer ]   [ # 5 ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  808
Geregistreerd  2009-03-31

Gedateerde tekst: “M’n vader en m’n moeder zijn nog allebei in leven, dankzij HUN heb ik een fijne jeugd gehad….”

Signature 

R!CK wenst je een prettige dag!
wink
Muziek uit de jaren ‘60 en ‘70, toen muziek nog muziek was en als muziek in de oren klonk!
http://www.rivadi.nl is er weer! muziek/top 40 weetjes

Profiel

Gepost: 13 februari 2010 09:12 AM   [ Negeer ]   [ # 6 ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  752
R!CK - 07 februari 2010 05:05 PM

Gedateerde tekst: “M’n vader en m’n moeder zijn nog allebei in leven, dankzij HUN heb ik een fijne jeugd gehad….”

onze vriend Plassterk vind dat maar niks. Die vind dat hullie het gewoon in Nederlands motte zinge. En geleik hettie, want zeg nou eerlijk, da leek toch nargens op?  LOL

Signature 

Profiel

Gepost: 13 februari 2010 02:24 PM   [ Negeer ]   [ # 7 ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  808
Geregistreerd  2009-03-31
Jan - 06 februari 2010 11:36 PM

Ik zit nu naar de stream van http://www.abtt.nl te luisteren. Kan altijd nog als de norderneystream te erg na 74 wordt. Bovendien waardeert mijn vrouw de muzikale smaak van AB ook.

Ik kan het Goud van Out uurtje van Ad op zaterdag wel erg waarderen, zo net voor de top 40.

Heerlijke muziek, en net zo gevariëerd als vroeger!  tongue rolleye

Signature 

R!CK wenst je een prettige dag!
wink
Muziek uit de jaren ‘60 en ‘70, toen muziek nog muziek was en als muziek in de oren klonk!
http://www.rivadi.nl is er weer! muziek/top 40 weetjes

Profiel