Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.

Ook ik stel me even voor hier.
Gepost: 21 februari 2010 01:17 AM   [ Negeer ]
Binnenkomer
Rank
Totaal Aantal Posts  3
Geregistreerd  2010-02-21

Hallo Allemaal,

Mijn naam is Maurice de Haan, ik ben 36 jaar oud en sinds klein kind geïnteresseerd in Audio apparatuur.
Ik woon in het wondermooie Medemblik in Noord Holland, met mijn vrouwtje en 2 zoons.

Mijn grootste hobby is bandrecorders en eigenlijk alles wat eromheen hangt heeft mijn interesse.
Ook ben ik in het bezit van een Akai X355D die ik onlangs electronisch weer helemaal werkend heb gemaakt.
Ook reviseer ik veel oude recorders met het doel ze weer in optimale staat terug te brengen.

Verder speel ik gitaar in de Shadows stijl, doe ik veel met LP’s en heb ik een Ford Fiësta Cabrio uit 1984 in de garage staan, waar ik me in de zomer menig mooie dag mee vervoer.

Meer informatie komen jullie wel over mij te weten, als ik me hier wat langer vertoond heb op het forum.

groeten Maurice

Signature 

Turning Hub’s and Swinging VU’s is Reel Romance!!

Profiel

Gepost: 21 februari 2010 10:03 AM   [ Negeer ]   [ # 1 ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1235
Geregistreerd  2009-01-25

Hey Maurice,

Welkom hier!!! 

Groeten,
Rob

Signature 

Ze kunnen er van zeggen wat ze willen, maar het heeft in ieder geval wel een eigen geluid!

Profiel

Gepost: 21 februari 2010 12:43 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]
Oldie
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  396
Geregistreerd  2009-01-27

NEEN HE HÉ  rolleyes

Het wordt steeds drukker hier , nog meer van die spoelengekken hier , nou ja daar kunnen we hier dus niet meer om heen   grin

Van Harte welkom hier , je ben reeds besmet dus zal je niet meer opvallen .

hoop wel dat je in de toekomst wat voor ons kan gaan betekenen , je staat van dienst beschouwende wink

Amuseer je , en van harte welkom cheese  cheese

Signature 

Het is niet zo dat we dingen niet durven omdat ze moeilijk zijn ,

Ze zijn moeilijk omdat we ze niet durven te doen

Profiel

Gepost: 21 februari 2010 05:06 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1235
Geregistreerd  2009-01-25

Die PT’s moeten nu wel 100% gaan worden!  grin

Signature 

Ze kunnen er van zeggen wat ze willen, maar het heeft in ieder geval wel een eigen geluid!

Profiel

‹‹ even voorstellen      Wie ben ik ? ››