Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.

2 van de 2
2
1973 online !
Gepost: 01 april 2010 08:40 PM   [ Negeer ]   [ # 16 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  696
Geregistreerd  2009-01-05

Piet, het is je vergeven!

Komt allemaal goed in 1974.

73’s Juul

Signature 

“Kijk, we hebben maar één doel voor ogen: Veronica een station met een happy-sound voor iedereen…”

Rob Out 11 maart 1971

Profiel

Gepost: 26 juli 2010 09:19 PM   [ Negeer ]   [ # 17 ]
Stijger
RankRank
Totaal Aantal Posts  62
Geregistreerd  2009-01-23

Hoi Juul even een vraagje van af de meest noordelijke woonplaats . Juul ga jij ook nog het verhaal van 1975 tot dat de Norderney van zee gehaald werd online zetten als af sluiting van het gehele verhaal. Ik heb jullie namelijk een orgineel a4 tje geschonken met het bekende brief hooft van Veronica 192 met daar op een onderhouds schema van de generatoren datums en initialen ik heb dat papiertje toen de Norderney in Zoutkamp lag van een soort prikbort meegenomen. Ik neem aan dat dat het laatste is wat er van de boordbemanning op papier van boord is gekomen. Juul ik ben benieuwd of jullie de initialen kunnen ontcijveren ik heb het bewuste a4,tje op de reunie een paar jaar geleden aan Ad gegeven om in jullie archief op te nemen. Ik ben gewoon beniewd of jullie via de boord machinisten er achter kunnen komen wie er achter die initialen schuilen. Groetjes van Schier Henk.

Profiel

2 van de 2
2