Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.

De NORDERNEY op Hyves
Gepost: 09 maart 2010 01:35 AM   [ Negeer ]
Stipnotering
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  205
Geregistreerd  2009-07-30

Ik vond de volgende foto’s op Hyves (De Norderney) van de NORDERNEY te Antwerpen.
Deze foto’s lijken al een poos geleden gemaakt te zijn, alhoewel ik dat niet zeker weet.

Hoe komt het nou dat ik me zo triest voel als ik ze bekijk hmmm

Het ziet er uit als een misdaad hoe zij toegetakeld is !!  angry

Plaatjes
Norderney antw3.jpgNorderney antw1.jpgNorderney antw2.jpg
Profiel

Gepost: 09 maart 2010 01:47 AM   [ Negeer ]   [ # 1 ]
Stipnotering
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  205
Geregistreerd  2009-07-30

Als goedmakertje waarschijnlijk, stond er deze ook bij.

Plaatjes
NORDERNEY 1.jpg
Profiel

Gepost: 09 maart 2010 11:53 AM   [ Negeer ]   [ # 2 ]
Oldie
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  362
Geregistreerd  2009-01-27
Silvester - 09 maart 2010 01:35 AM

Ik vond de volgende foto’s op Hyves (De Norderney) van de NORDERNEY te Antwerpen.
Deze foto’s lijken al een poos geleden gemaakt te zijn, alhoewel ik dat niet zeker weet.

Hoe komt het nou dat ik me zo triest voel als ik ze bekijk hmmm

Het ziet er uit als een misdaad hoe zij toegetakeld is !!  angry

persoonlijk heb ik de oude lady ook zo gezien , schoot me gelijk één ding door het hoofd :Hoe hebben ze haar zo kunnen

verkrachten ?? < het enige wat nog rest is haar contour , verder is dat zelfs nu niet meer , leeggeroofd / onttakeld mad  sick

Met oom BULL , is ook zij van ons heen gegaan , rest ons alleen nog het stoffelijk omhulsel sick

Ik voel me vanbinnen zóóóóó kwaad red face  cool cheese

Signature 

LOL  HUMOR is een drijfveer !! LOL

Profiel

Gepost: 09 maart 2010 12:53 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]
Stipnotering
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  106
Geregistreerd  2009-02-26

Ik kan geen begrip tonen voor de mensen die het schip met zoveel historie zo toetakelen.
Alleen de buitenkant (de countouren) geeft voor mij aan dat we het hebben over het zendschip Veronica.

Signature 

Gr. Paul Solleveld

Profiel

Gepost: 09 maart 2010 05:56 PM   [ Negeer ]   [ # 4 ]
Oldie
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  362
Geregistreerd  2009-01-27

Helaas moet ik dat beamen paul ,

wanneer ik in de buurt ben van het Kempische dok , en ik zie hoe onttakeld en ontredderd ze daar bij lig , schieten mij de tranen in m’n ogen .
alleen het besef dat ze nu nog maar de inzet is van een financiél spel ,met totaal geen respect voor haar inbreng ,vanuit haar verleden , is ze nog maar een inhoudloze schim van wat ze vroeger was , namelijk een waar boegbeeld voor het muziekbelevings gevoel van ons muziekminnend nederland .

ik heb de laatste keer nog met een buitenlandse truckrijder ruzie gehad omdat hij tegen haar aan stond te pissen ,netzo als de jeugd die vrij spel hebben om er zuipfestijnen op houden en er op zitten te bloowen zoveel respect is er nu nog over voor iets dat in onze jeugd als ikoon van de popmuziek gold

tot mijn spijt kan ik het niet anders omschrijven ( gevoelsmatig ook niet ) snif ........... hmmm ..................het zij zo

===================================================================================

zie tot mijn verwondering dat mijn totaal posting op 333 staat ( opgeteld negen , moet een geluksgetal zijn , .....maar of dat nu uitkomt .....betwijfel ik helaas ) rolleyes

Signature 

LOL  HUMOR is een drijfveer !! LOL

Profiel

Gepost: 09 maart 2010 07:16 PM   [ Negeer ]   [ # 5 ]
Stijger
RankRank
Totaal Aantal Posts  41
Geregistreerd  2009-02-01

Als je nu in het ruim zou kunnen zijn zou er al een zeer onaangename geur binnen hangen,dan nog maar te zwijgen van vocht en schimmel,als alles dicht getimmerd is en er kan niet verlucht worden is dit probleem niet te vermijden.Als de"norderney"terug als fuifboot wordt gebruikt zullen de heren eigenaars veel centen moeten uitgeven.neen ik denk niet dat er nog veel toekomst is voor de old lady dit duurt veel te lang.groeten

Profiel