Helaas moet ik dat beamen paul ,
wanneer ik in de buurt ben van het Kempische dok , en ik zie hoe onttakeld en ontredderd ze daar bij lig , schieten mij de tranen in m’n ogen .
alleen het besef dat ze nu nog maar de inzet is van een financiél spel ,met totaal geen respect voor haar inbreng ,vanuit haar verleden , is ze nog maar een inhoudloze schim van wat ze vroeger was , namelijk een waar boegbeeld voor het muziekbelevings gevoel van ons muziekminnend nederland .
ik heb de laatste keer nog met een buitenlandse truckrijder ruzie gehad omdat hij tegen haar aan stond te pissen ,netzo als de jeugd die vrij spel hebben om er zuipfestijnen op houden en er op zitten te bloowen zoveel respect is er nu nog over voor iets dat in onze jeugd als ikoon van de popmuziek gold
tot mijn spijt kan ik het niet anders omschrijven ( gevoelsmatig ook niet ) snif ...........
..................het zij zo
===================================================================================
zie tot mijn verwondering dat mijn totaal posting op 333 staat ( opgeteld negen , moet een geluksgetal zijn , .....maar of dat nu uitkomt .....betwijfel ik helaas )