Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.
Hallo iedereen. Op http://www.rockart.nl/ staat nu te lezen dat “de nationale zaterdagmiddaggebeurtenis” van komende zaterdag 13 maart in Rockart óók rechtstreeks doorgegeven zal gaan worden via de 1395 kHz AM van BigL! Hartelijke zoutwatergroeten van Nico uit Gouda.
Om misverstanden te voorkomen: deze speciale uitzending op de 1395 kHz begint al om 11 uur Nederlandse tijd i.p.v. de oorspronkelijke geplande 12 uur! Nico.
Ontvangst in Zoeterwoude 1395 AM is prima.
Luisteren naar Veronica192 via middengolf is ook anno 2010 het leukste wat er is.
Enne…..een plaatje die overslaat ? GE-WEL-DIG
het klinkt hier in zwolle toppie op de 1365 mhz lekker weer ouderwets luisteren naar oud veronica dit doet weer kippevel krijgen waarom niet elke zaterdag op dezemanier weer ouderwets gezellig radio luisteren groetjes uit zwolle theo en atie
hoi hoi,,Nico,,jou vraag of er iemand een opname kan maken van de live uitzendingen vanuit rockart,,ik zou dat wel voor je kunnen doen ..
maar nu et volgende ik zou dat alleen op minidisc kunnen doen,,en nog iets ik zag jou oproep hier voor een beetje te laat sorry,,
maar als je een,,MD,,hebt zou ik dat nog een paar uurtjes voor je kunnen recorden…
nou ik hoor et wel van je..
bij deze,,greetzzzzzzz,,jim..
Ik kan álles beluisteren, alleen tussen 14:05 en 14:45 moest ik boodschappen doen, dus hiervan graag een opname s.v.p.!
Hartelijke Radio Veronica-groeten van Nico uit Gouda.
Hallo iedereen.
Hierbij “het gedrukte exemplaar” van de top-40 die nu uitgezonden
werd: http://www.top40.nl/pdf/1971/top 40 - 1971 - wk 11.pdf
en ook hierbij de achterkant van “het gedrukte exemplaar” van de
tipparade van diezelfde week die daarna uirgezonden werd: http://www.top40.nl/pdf/1971/tipparade - 1971 - wk 11.pdf
Het was een waar luister-genot!!!
Misschien in de week van 20 april a.s. een vólle week Radio Veronica
192 (in èlk geval) op de 1584 kHz?
De 1395 kHz moet nu eenmaal gehuurd worden van BigL! Nico.
IDEE: Ga in die (héle) week uitzenden vanaf de “Janny Baynton” en dán geankerd in de Waddenzee op de 1602 kHz én op de 1584 kHz want de LV8 gaat 28 april buitengaats. Misschien wil Sietse Brouwer dan wel ruim een hele week eerder uitvaren, zie ook het bericht op http://www.radiowaddenzee.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=11 Dan is alles weer zoals vroeger! Nico.
Ik kan álles beluisteren, alleen tussen 14:05 en 14:45 moest ik boodschappen doen, dus hiervan graag een opname s.v.p.!
I’m recording the whole of the Top 40 and Tipparade from the webstream, if that’s any use to you.
I’m recording the whole of the Top 40 and Tipparade from the webstream, if that’s any use to you.
Groetjes uit Manchester
Hi, Alan. Very much thanks for doing this! You can all this hours send to me! My e-mail address is Q_1_2_3_4_5_6#hotmail.com
Replace first # by @ Greetings of Nico from Gouda, the Netherlands.
Hallo iedereen. Ik heb zojuist deze e-mail naar Radio Waddenzee én ook naar Ad Bouman gestuurd.
Hallo iedereen bij Radio Waddenzee. Is het mógelijk om niet op 28 april maar al rond 18 april uit te gaan varen met de “Janny Baynton”? Want dan kan Radio Veronica op 20 en 21 april daar vandaan live(!) gaan uitzenden op de 1602 kHz i.v.m. het 50-jarig bestaan van hun. Namens ons allen héél hartelijk bedankt om dit te willen realiseren! Hartelijke groeten van Nico uit Gouda.
[quote author = “Nico from Gouda” date = “1268492670”]
Hi, Alan. Very much thanks for doing this! You can send all this to me hours! My e-mail address is Q_1_2_3_4_5_6 # hotmail.com
# Replace first or by Nico @ Greetings from Gouda, the Netherlands. [/ Quote]
Hi Nico
Sorry, it won’t be possible to send you the files by e-mail as they will be too large.
I also recorded the last 100 minutes of Goud van Out (I missed the first 20 minutes) and that’s around 90 megabytes. The Top 40 and Tipparade will be approximately 225 MB in total.
I will split up the files into one hour segments and upload them to Mediafire. I’m not sure I’m allowed to post links here so if anyone wants to download them they can either PM me here or e-mail me: alan (at) soulman1949 (dot) com.
I will post a further message once the files have been edited and uploaded.
Groetjes uit Manchester
Alan
PS I’ve really enjoyed the afternoon’s programming - congratulations and thanks to all involved!
[
Wie gaat er in hemelsnaam op zo’n historisch moment nou boodschappen doen????????