Juul - 15 mei 2011 06:50 PM
Wim en “Norderney forever” ( zou leuk zijn als je je posting ondertekent met naam) wat zijn jullie “kort aangebonden”.
Juul
nou Juul er zijn er wel meer die kort aangebonden zijn!!
maar wat bedoel je eingenlijk.
Als jij na zoveel jaren de handtekening niet herkent van Ad Bouman,vindt ik dat ook meear zeer kort door de bocht.
ik heb de zeezender geschiededis zeer bewust meegemaakt.
krijg het idee of IK!!! die handtekeningen zelf erop gezet heb.
En JA ik doe niet geheimzinig over mijn naam en toenaam:
ik ben HANS VERBIEST GEBOREN IN HELMOND OP 29 AUGUSTUS 1946.
maar er zitten er wel meer op dit forum die een andere naam gebruiken.
begrijp de bedoeling wel er moeten er een paar opgeruimd worden die zijn misschien te gevaarlijk voor jullie!!!
de gehele opzet van dit forum is er toch voor in het algemeen belang van Veronica en alles wat daar mee samenhangt.
en als er op een of andere manier helemaal niet gesproken mag worden over die “Norderney”
waarom staat hij dan op dit forum zeer goed afgebeeld.
daar is het tenslotte toch ook op bergonnen of zie ik dat verkeerd.
Die boot ,of schip of norderney zal altijd met veronica verbonden blijven hoe je het went of keert.
En wat denken we over 50 jaar dan is er niemand meer die nog weet van het bestaan af dan zijn de meeste er niet meer.
de jeugd van nu heeft nog geen besef wat veronica werkelijk was of terweeg heeft gebracht.
laten we het een beetje levendig houden,zodat de jeugd weet hoe radio maken werkelijk heeft plaatsgevonden.
er gaat veel verloren als we het zomaar overboord gooien (wel leuk).
ik heb er niet gewerkt maar er licht wel een stuk geschiedenis van mij in het hele zeezender avontuur dat zo kort heeft geduurd.
ik vraag me daarom ook af WAAROM is dan dit forum in het leven geroepen.
HEEL EENVOUDIG OM AANDACHT VOOR DE ZEEZENDERS IN HET ALGEMEEN!!!
Een hele vriendelijke groet van:
HANS VERBIEST WINKEL CENTRUM WOENSEL ENDHOVEN. 
PS:
Die luisterviskaart van mij die koester ik zoals julie ook dingen hebben die je aan het hart gaan!!
en AL die handtekeningen die er opstaan.