Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.
Ik heb nog nooit een bouwpakket gezien, of het moest die papieren Borkum Riff zijn, welke verleden jaar bij de Veronica gids zat.
Wel zijn er hele mooie modellen van de Norderney gebouwd, door daarin zeer bedreven mensen. Maar een bouwpakket… nee.
bij beeld en geluid in Hilversum kan je het misschien bestellen. Ze verkopen het in elk geval wel in de museumwinkel. Daar heb ik er in november nog 1 gekocht
bij beeld en geluid in Hilversum kan je het misschien bestellen. Ze verkopen het in elk geval wel in de museumwinkel. Daar heb ik er in november nog 1 gekocht
Ikzelf heb 3 modelen van paul ciesielski uit frankrijk,namelijk de"norderney” “mebo 2” en de “mv mi amigo”.Ik heb ook alle modelbouw winkels gevraagd over zendschepen maar dit is op niets afgelopen,zodus is er maar één manier om deze zendschepen in huis te halen en dat is enkel via paul.
Niet duur,(1,95) maar kleinere schaal….
Zit nog steeds in de verpakking…...
Net als de grotere schaal, die bij het scheepvaartmuseum, Rotterdam te koop is.
een bouwpakket van de Norderney is er niet er zijn wel tekeningen.
kom naar Hilversum op 17 april (lapershoek)dan kan je uitleg krijgen over de
bouw van de Norderney als model.Ik kom met twee zendschepen naar Hilversum
Ik maak zendschepen en eventueel bouw ik in opdracht.