Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.

éénzaam
Gepost: 15 april 2010 05:04 PM   [ Negeer ]
Stijger
RankRank
Totaal Aantal Posts  43
Geregistreerd  2009-02-01

Toestand aan het kempisch dok op 15 april: geen beweging alles stil.Eenzaam en alleen in een hoekje,wachten op .......... ja op wat eindelijk. groeten

Profiel

Gepost: 15 april 2010 07:48 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  802
Geregistreerd  2009-01-25

op betere tijden, of op gouwe ouwe tijden…

Signature 

Ze kunnen er van zeggen wat ze willen, maar het heeft in ieder geval wel een eigen geluid!

Profiel

Gepost: 17 april 2010 07:34 AM   [ Negeer ]   [ # 2 ]
Binnenkomer
Rank
Totaal Aantal Posts  11

Ik was afgelopen donderdag in Antwerpen voor werk. En de Norderney lag er nog steeds.
Het is inderdaad jammer dat de masten zijn gestreken, maar het schip bestaat. Dat is wat telt.

Profiel

Gepost: 19 april 2010 10:03 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]
Binnenkomer
Rank
Totaal Aantal Posts  1
Geregistreerd  2010-04-19

in 1978 lag het schip in dordrecht en ik ben toen met mijn broer op de brommer vanuit Alblasserdam in de nacht naar de Nordeney gegaan.
We hadden een 27 Mc zender en een accu mee genomen om als Veronica aqua mobiel te gaan uitzenden via de antenne van het schip.
Dit werkte natuurlijk voor geen (11) meter maar ik merkte wel dat het hangslot niet was dicht geklikt en we konden dus naar binnen.
Alles was nog in takt en achter het glas lagen nog de briefjes met reclame boodschappen die werden voorgelezen.

Het was heel bijzonder om door de hutten en de studio te lopen, we heben nog een voeding en een zaklamp van Rob out meegenomen en in het jaar waar in zowel Veronica al ik 50 jaar worden moet ik misschien zeggen “Veronica sorry” maar ik heb niet echt spijt.

Profiel

Gepost: 20 april 2010 09:30 PM   [ Negeer ]   [ # 4 ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  802

Tijd om ze feestelijk aan de stichting over te dragen?  wink

Signature 

Ze kunnen er van zeggen wat ze willen, maar het heeft in ieder geval wel een eigen geluid!

Profiel

Gepost: 20 april 2010 10:34 PM   [ Negeer ]   [ # 5 ]
Stipnotering
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  219
Geregistreerd  2009-07-30

Vooral FEESTELIJK. cheese
Dan zal ik er voor zorgen dat er een ABRAHAM op de stoep staat. LOL  LOL

Profiel

‹‹ veronicaschip      zendschip ››