Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.
De foto’s zijn vrij voor gebruik mits de bron vermeld wordt. Voor hogere resolutie plaatjes graag even een mailtje.
Iemand toevallig Leo de Haas (Blik op de weg) nog binnen zien lopen ? Ik kwam hem buiten op het parkeerterrein tegen ....
P.S. Jammer dat het geluid in de zaal zo matig was.
Ondanks het licht zijn het toch mooie foto’s hoor.
En de sfeer is toch waar het om draait, en die was dit jaar bijzonder goed.
Ik heb dit jaar aardig wat oud medewerkers gezien, eigenlijk meer dan andere jaren, en dat maakt het ook leuk.
In ieder geval volgend jaar weer!
Ik heb weer bijzonder genoten en een fantastische dag gehad, en volgens mij was ik niet de enige.
Het was een geweldig fijne dag.
Leuke mensen ontmoet en gesproken.
Oude bekenden weer eens gezien.
Anne Korevaar, Chris Visser, Gerrit Lettinck en vrouw, Martin J.A., Bert Alting, Peter Vrakking, Swanet, Juul Geleick, Ad en Karin Bouman, Familie RockArt, Vincent Schriel, Alex Hoek, Rink, Rob van Wezel, en de enkeling die ik vergeet te noemen, zoals Rob Hofland, waar ik liever niet mee praat!
De cd box is fenomenaal. Fijn die Ad Bouman knips nu op CD te hebben.
Het weer was geweldig, zodat buitentoerisme mogelijk was.
Ik kan er weer even tegen!
Organisatoren, hartelijk dank, dat ik dit heb mogen meemaken
Het was zeker een leuke dag. Alleen viel het me tegen hoe weinig mensen van het forum een naamplaatje op hadden gedaan. En al helemaal de verzoeker van die plaatjes ... foei Rick ! Maar goed, daar hebben we het al over gehad. Het was ‘s middags erg leuk om buiten te zitten en dat vervolgens de ene bekende nederlander na de andere voorbij kwam. Aangezien ik geen paparazzi ben, heb ik geen plaatjes geschoten, maar het had gekund. Ik baalde ook erg dat mijn fototoestel verschillende keren haperde. Tijd voor een andere .....
De foto’s zijn prachtig en leuk, ze geven ook de sfeer weer.
Gezelligheid stond voor velen op de eerste plaats.
Ik kan zeker terug kijken op een geslaagde dag, en dat zullen velen ook hebben.
Langs deze weg wilde ik toch de mensen bedanken, die dit iedere keer weer mogelijk maken.
Een van de vaste bezoekers had gisteren weer het T-shirt ‘De Geheime zender’ aan. Nou het leek in het begin wel een geheime meeting, zo donker was het in de zaal van Lapershoek
Toch nog maar een poging gedaan om iets van de clip te maken. Het geluid bij de uitreiking is helaas niet opgenomen, dus komt het geluid van de ingebouwde microfoon. Overgemoduleerd dus. Volgende keer ff regelen Alex
10 minuten met heel veel oude bekende van Veronica, RNI, Mi Amigo en Caroline.
O.a. Jan van Veen, Eddy Becker, Kees van Zijtveld, Tineke, Anoushka, Bart van Leeuwen, Ferry Maat, Nico Steenbergen, Ad Roland, Ad Roberts, Erik de Zwart, Arend Langenberg, Ad Bouman, Juul Geleick, Ruud Doets, Jurg van Beem, Norbert Jurgens, Sytze Gardenier, Anneke Gardenier (Veenstra), Peter Jager, Johan vd Kolk en vele, vele anderen.
Wie waren er nog meer….aanvullingen op deze lijst zijn welkom.
De 10 minuten clip.
Oh trouwens, mooi om te zien dat ook anderen, net als ik, genieten van de mooie cd-box. En ook Rob Hofland heeft daar goed werk verricht. ....... hoe alles toch weer bij elkaar komt he
Rien, dank voor de foto’s. Het was leuk zoveel mensen van fora’s te (her)ontmoeten.
Helaas zijn de foto’s die wij hebben geschoten , mislukt.
Het was inderdaad een nogal donkere bedoening daar, we zijn maar even gebleven omdat alle tafels vol zaten en wij niet zolang kunnen staan, dus hebben we helaas niet alle groten gezien :-( Het viel ons eerlijk gezegd wat tegen, ik had er meer van verwacht, maar dit is waarschijnlijk omdat ik een buitenstaander ben…..
Bedankt in ieder geval voor het plaatsen van de videoclip en de foto’s ! Nog even een vraagje, wat was nu eigenlijk de verrassing die was aangekondigd? En wie is de zanger op de video?
Jammer dat je weer zo snel naar huis bent gegaan. Het is echt niet alleen voor incrowd hoor, maar het is wel altijd druk ja.
De zanger is Michael Robinson. Hij was ook ooit te zien in een van de eerste grote Veronica VOO uitzendingen, “The Day That Music Died”. Het is een in Nederland wonende Ier. http://www.michaelrobinson.nl/dutch/
De verassing was de ‘onthulling’ van Radio 192 TV. http://www.192tv.nl
Hopelijk zien we jullie toch volgend jaar weer terug.
Beste Rien het was zeker een leuke dag. Vooral bij de kraam naast Michel Terstegen heb ik flink wat mij ontbrekende radiouren kunnen kopen. Ik heb mij prima vermaakt Groeten van Maarten van der Lippe
Alle orgainisatoren van de Veronicadag 2010 bedankt voor de onvergetelijke dag.
En wat werden we verwend met al die BNners.
Dankzij mijn naamplaatje heb ik toch een paar bekende forumleden kunnen spreken.
Waar was je Rick!!!
Volgend jaar meer mensen met naamplaatje AUB.
En Maarten,ook leuk om met jou kennis te hebben gemaakt.
Groetjes René.