Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.
Beste allemaal. zelf ben ik in het bezit van ruim 950 Veronica-uren op CD. De meeste leden zullen er best wel meer hebben. Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Groeten van Maarten van der Lippe
Zoveel heb ik er niet hoor… Wel de gehele top-1000 uit ‘74 en wat losse uurtjes hier en daar.
Het meeste op de PC, en dat moet eigenlijk op tape.
De opnamen van de middengolf op 15cm spoeltjes op 9,5 cm/sec en de opnamen van de studiotapes naar 22cm AGFA PE46 of PE41…
Beste allemaal. zelf ben ik in het bezit van ruim 950 Veronica-uren op CD. De meeste leden zullen er best wel meer hebben. Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Groeten van Maarten van der Lippe
ver plassen…. doe je best jongens Juul en Ad winnen toch
Wat dit betrerft, zal ik de top 10 wel niet halen.
Bij mij zal het wel ophouden met hooguit een uurtje of 15.
Met timestretching mogelijk nog op te rekken naar een 16 uur.
Vooral veel jingles tunes en wat losse programma onderdelen. (waaronder Den Haag18 april, een stukje Stan Haag waar mijn moeder in genoemd wordt en de laatste uren.)
Maar volgens mij hebben Ad en Juul een kelder vol.
Ik vraag mij trouwen af wie van de 2 het meeste in huis heeft.
We hebben allebei dezelfde hoeveelheid opnamen. Het staat op DAT tapes en daarvan zijn weer AIFF of voor Windows WAV files en mp3 files gemaakt.
Alles is in duplo.
De banden die zijn natuurlijk uniek en die liggen in “de opslag” ergens in ‘t Gooi
moet er wel bij zeggen, grootste deel via de downloadclub, nooit iets weggegooit… alles op een externe harde schijf, allemaal per jaar en op datum. En allemaal ook echt beluisterd en dankzij de donwloadclub nog nooit mijn voorrad nog te beluisteren leeg gehad… met dank dus…
Diegenen die echt vele uren hebben laten toch niet het achterste van hun tong zien!!!
Stel je voor, je wordt bestookt met “verzoekjes”.
Ik heb vele cd’s vol van de downloadclub, waar ik helaas door financiële omstandigheden geen deelnemer meer van kan zijn. :(
bestoken mag… maar eigenlijk zijn ze eigendom qua rechten van de downloadclub, daar komen ze ook bijna allemaal vandaan. Dus iemand die bij mij vraagt, zou ik door verwijzen. Ik heb ze voor persoonlijk genot… en als ik voor iedere mede-gek in mijn archief zou moeten duiken denk ik dat de vrager maar moeten wachten tot ik met pensioen ben ( ben nu 53 dus…)
Maar voor hele grote bedragen kan natuurlijk anders, waarbij ik dan direct dat bedrag door zou sluizen naar Chris en zijn vrienden want ik wil niet verdienen over iemand anders zijn rug.
Dus vragen mag… nee zeggen gelukkig ook. En geloof me… dat woordje ken ik echt wel.