Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.

Tabaksreklame?
Gepost: 02 mei 2010 10:49 AM   [ Negeer ]
Binnenkomer
Rank
Totaal Aantal Posts  3
Geregistreerd  2010-05-02

Sinds kort heb ik jullie ontdekt en ben helemaal verslaafd geworden. Altijd al een Zeezender-liefhebber geweest. In mijn winkel in Hilversum hebben jullie de “gewone” Radio Veronica al van de speakers verdrongen.

Vraagje:
Mogen jullie al die reclames gewoon uitzenden? Ik kan me voorstellen dat de adverteerders er wel blij mee zijn. Maar hoe zit het met de tabaks- en drankreclame’s? Ikzelf heb daar absoluut geen moeite mee maar zou het graag weten, gewoon uit interresse.

Ga zo door!!

..........RNI was ook goed…............

Profiel

Gepost: 02 mei 2010 09:22 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]
Oldie
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  264
Geregistreerd  2009-01-23

Hallo FatMan,
Hartelijk welkom op dit forum,als ‘‘verslaafde’‘zal je je hier wel thuis voelen want hier zijn het allemaal Veronica junks.
Of je de stream door je winkel mag laten galmen weet ik niet,maar hier zijn mensen genoeg op dit forum die je dit precies kunnen vertellen.
Je laatste regeltje,nou ja…....................................... red face

Profiel

Gepost: 03 mei 2010 10:37 AM   [ Negeer ]   [ # 2 ]
Binnenkomer
Rank
Totaal Aantal Posts  3

Bedankt voor je reaktie.

Streaming niet door mijn winkel? Zou me verbazen als dat niet zou mogen. Eigenwijs als ik ben, ik doe het toch. Ik betaal tenslotte niet voor niets Buma/Stemra en Senna -bijdragen.
Over die “laatste regel”........ ik had daar een neef als discjockey werken misschien dat daardoor mijn passie voor RNI iets groter was.

Veronica192 op de radio, in de ether, dat zou mooi zijn.

Profiel

Gepost: 27 mei 2010 03:44 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]
Binnenkomer
Rank
Totaal Aantal Posts  3

Wat een dooie boel…........is er nou echt niemand die antwoord weet op de vraag over tabaksreklame? Ik heb Juul hemzelf nog gemaild met de vraag maar ook geen antwoord. Jammer

Profiel

Gepost: 27 mei 2010 05:14 PM   [ Negeer ]   [ # 4 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  696
Geregistreerd  2009-01-05

Ik heb geen mail gezien over tabaks reclame. Maar het antwoord is:

“Ja op internet mag dat”

Juul

Signature 

“Kijk, we hebben maar één doel voor ogen: Veronica een station met een happy-sound voor iedereen…”

Rob Out 11 maart 1971

Profiel