Een beetje cynisch dat ze daar nu aandacht willen aan besteden!? Vroeger, eigelijk nu nog wel, kunnen ze geen brok concurrentie verdragen dus zie ik het altijd als ze dergelijke programma’s plannen dan zal het wel zijn om het een beetje in een belachelijk daglicht te stellen. Want zeg nu zelf als die zogenaamde hoofdproducer daar nu ècht 4 uur aandacht wil aan besteden had ie toch wel zelf contact opgenomen met de heren van
Stichting Norderney.? Niet? Vind het allemaal een beetje verdacht denk dan ook wel niet dat ze daar nu ècht vier uur aandacht gaan aan besteden. Trouwens waarom zouden we moeten luisteren? Om vlug beschaamd weg te draaien als ze een of andere blunder over dat zwarte schaap gaan vertellen? Dus doe ik het alvast maar niet…en trouwens radio 2 (VRT) luister ik trouwens nooit naar nu dus ook niet. Het kan ook een truukje zijn om die Veronicabende eens naar die ouderwetse radio 2(VRT) te doen luisteren. Er zijn leukere dingen om naar te luisteren op een zaterdagmiddag…zoals bv de nationale zaterdagmiddaggebeurtenis! Doei!