Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.

even voorstellen
Gepost: 17 mei 2010 06:00 PM   [ Negeer ]
Binnenkomer
Rank
Totaal Aantal Posts  23
Geregistreerd  2010-05-17

Ik ben arjan, nu 29 jaar en heb het echte zee zender tijdperk gemist.
de laatste maanden ben ik aan het kijken naar nederlands zee zend verleden en engels zee zend verleden.
vele klas genoten verklaarde mij in de jaren 90 voorgek dat ik geen interesse had in cd’s, maar een collectie lp’s had.
via mijn werk in de restauratie kwam ik in het bezit van een caroline advertentie en met de interesse gewekt kwam ik hier op de site.
nu eerst even een paar weken inlezen en hoop ook iets van waarde te kunnen achterlaten,anders dan dat ik de boodschap van vrede en liefde voortzet.
Arjan

Signature 

Onze geliefde vrijheid hield op toen we een radiostationnetje op een bootje wilde hebben….

Profiel

Gepost: 18 mei 2010 02:54 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]
Oldie
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  372
Geregistreerd  2009-01-27

Hoi Arjan

Welkom bij ons , Iedereen heb hier z’n passie , de een bij techniek , de ander bij muziek , maak hier allemaal niet uit .

maar gezamelijk hebben we die grote honger naar dat nostalgische verleden van Veronica , de historie , de mensen , en zeker niet te vergeten de muziek .

maak gebruik van onze gezamelijke wetenschappen hier op de site , en mogelijk voeg er iets aan toe , meer vragen we hier niet .

Amuseer je !!

MVG Dirk grin

Signature 

LOL  HUMOR is een drijfveer !! LOL

Profiel

Gepost: 18 mei 2010 07:43 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]
Binnenkomer
Rank
Totaal Aantal Posts  23
Geregistreerd  2010-05-17

Hallo Dirk,
mijn passie is oude techniek.
de spullen uit de jaren 50 en 60 zijn in mijn ogen nog steeds beter dan het spul van nu.
waar men nu een computer aanhangt voor diagnose, had men toen een vakman die alles kon maken / hergebruiken om het aan de praat te houden. ik kijk uit naar de foto’s van installaties van de verschillende zend schepen van zender kasten,generatoren.
m.v.g.
Arjan
(als het oude techniek zo slecht is, waarom gebruik ik mijn voertuig uit 1962 nog dagelijks??)

Signature 

Onze geliefde vrijheid hield op toen we een radiostationnetje op een bootje wilde hebben….

Profiel

‹‹ even bekend maken      Hallo allemaal! ››