Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.

2 van de 2
2
Het stemadvies van Ad Bouman :-)
Gepost: 10 juni 2010 12:17 PM   [ Negeer ]   [ # 16 ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  706
Geregistreerd  2009-01-27
Juul - 09 juni 2010 09:00 PM

Ik ook, 2x zelfs, ook voor mevr. Geleick.
Voor onze dieren werd het de Partij Voor de Dieren vanzelfsprekend.

Juul

Helaas heeft ons stemmen er niet toe bijgedragen dat we uit de rechtse winter wegblijven Juul. En, de nieuwe Heinsbroeken, Bomhoffen en ander LPF fantomen staan al klaar in de PVV coulisen… Arm Nederland confused

Signature 

Power to all our friends, to the music that never ends….. (Dolf Coppes, PPR, 1973)

Profiel

Gepost: 10 juni 2010 12:21 PM   [ Negeer ]   [ # 17 ]
Oldie
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  345
Geregistreerd  2009-01-28
jan van weeterloo - 10 juni 2010 12:17 PM
Juul - 09 juni 2010 09:00 PM

Ik ook, 2x zelfs, ook voor mevr. Geleick.
Voor onze dieren werd het de Partij Voor de Dieren vanzelfsprekend.

Juul

Helaas heeft ons stemmen er niet toe bijgedragen dat we uit de rechtse winter wegblijven Juul. En, de nieuwe Heinsbroeken, Bomhoffen en ander LPF fantomen staan al klaar in de PVV coulisen… Arm Nederland confused

ja, en de eerste concessie van Wilders is al binnen… aow leeftijd is geen breekpunt… blijkbaar is macht belangrijker dan korter werken voor de oudere….

Signature 

HUUBgoud

http://www.HUUBgoud.wordpress.com

Profiel

Gepost: 10 juni 2010 01:31 PM   [ Negeer ]   [ # 18 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  696
Geregistreerd  2009-01-05

Inderdaad, Ik zat in de auto toen ik het hoorde en maakte bijna een botsing toen ik het hoorde!!! Zullen de mensen die op de PVV gestemd hebben vanwege o.a. “het breekpunt AOW” leuk vinden.

En let maar op, de rest levert ie ook gauw in.
Ben ik blij dat ik niet “rood” gemaakt heb.

Juul

Signature 

“Kijk, we hebben maar één doel voor ogen: Veronica een station met een happy-sound voor iedereen…”

Rob Out 11 maart 1971

Profiel

Gepost: 10 juni 2010 01:47 PM   [ Negeer ]   [ # 19 ]
Oldie
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  345
Juul - 10 juni 2010 01:31 PM

Inderdaad, Ik zat in de auto toen ik het hoorde en maakte bijna een botsing toen ik het hoorde!!! Zullen de mensen die op de PVV gestemd hebben vanwege o.a. “het breekpunt AOW” leuk vinden.

En let maar op, de rest levert ie ook gauw in.
Ben ik blij dat ik niet “rood” gemaakt heb.

Juul

kijk, concessies zullen er moeten komen als je wilt regeren… maar vraag daar dan in de onderhandelingen dan weer tegemoetkomingen voor terug… Nee, hij gaat nu al op de knietjes… hij heeft het dus duidelijk NIET begrepen.

Signature 

HUUBgoud

Profiel

Gepost: 10 juni 2010 03:24 PM   [ Negeer ]   [ # 20 ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1235
Geregistreerd  2009-01-25

Ach, ik hoorde gisteren al voordat de uitslag bekend was mensen roepen hoe de coalitie eruit zou moeten zien. Das ook niet goed.

Ach, Wilders zal wel moeten laten zien dattie bereid is tot consessie’s, anders praten de anderen waarschijnlijk niet eens met ‘m.  Ik vermoed dus dattie nu al aangeeft wat te willen laten schieten zodat hij kans heeft uitgenodigd te worden.
Partijen die op voorhand roepen dat ze niet met een partij in zee willen, zijn in mijn ogen ook fout bezig en nemen de kiezer niet serieus.
Overigens heb ik, hoewel rechts, NIET op de PVV gestemd. Ik denk nl niet dat zijn programma het beste voor ‘t land is, ondanks dat ik veel ideëen met ‘m deel…

We wachten wel af, meer kunnen we niet doen…  wink

Signature 

Ze kunnen er van zeggen wat ze willen, maar het heeft in ieder geval wel een eigen geluid!

Profiel

Gepost: 10 juni 2010 03:36 PM   [ Negeer ]   [ # 21 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  696
Geregistreerd  2009-01-05

En dit is natuurlijk prachtig:

http://frontpage.fok.nl/nieuws/389617/1/1/100/wilders-ik-pleeg-geen-kiezersbedrog.html

J.

Signature 

“Kijk, we hebben maar één doel voor ogen: Veronica een station met een happy-sound voor iedereen…”

Rob Out 11 maart 1971

Profiel

Gepost: 11 juni 2010 09:15 AM   [ Negeer ]   [ # 22 ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  706

Ja Juul, dit is nu precies wat Beethoven nu altijd oude politiek noemde. Eerst speelt hij voluit de populistische viool, geeft mensen het idee dat hij wel even zal doen wat zij vinden dat moet (als de PVV aan de macht komt dan ....., en, we nemen een stormram mee naar de 2e kamer etc) om vervolgens direct voor er nog maar een tel geformeerd is kiezersbedrog te plegen. Tenzij hij bedoelt dat als je 24 uur later de keutel intrekt het geen kiezersbedrog is. Laten we hopen dat hij vaker in zijn eigen stront trapt, dan komt de ware Wilders misschien boven.
Maar ja, ik heb het idee, om met 1 van de Verwij’s te spreken (was het niet Dirk?) dat hij denkt dat zijn stront naar gebak smaakt sick  en helaas eten maar al te veel mensen in Limburg die graag. De term vlaai krijgt nu toch een heel andere lading LOL

Signature 

Power to all our friends, to the music that never ends….. (Dolf Coppes, PPR, 1973)

Profiel

Gepost: 11 juni 2010 09:18 AM   [ Negeer ]   [ # 23 ]
Oldie
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  345
jan van weeterloo - 11 juni 2010 09:15 AM

Ja Juul, dit is nu precies wat Beethoven nu altijd oude politiek noemde. Eerst speelt hij voluit de populistische viool, geeft mensen het idee dat hij wel even zal doen wat zij vinden dat moet (als de PVV aan de macht komt dan ....., en, we nemen een stormram mee naar de 2e kamer etc) om vervolgens direct voor er nog maar een tel geformeerd is kiezersbedrog te plegen. Tenzij hij bedoelt dat als je 24 uur later de keutel intrekt het geen kiezersbedrog is. Laten we hopen dat hij vaker in zijn eigen stront trapt, dan komt de ware Wilders misschien boven.
Maar ja, ik heb het idee, om met 1 van de Verwij’s te spreken (was het niet Dirk?) dat hij denkt dat zijn stront naar gebak smaakt sick  en helaas eten maar al te veel mensen in Limburg die graag. De term vlaai krijgt nu toch een heel andere lading LOL

ach en lat op mijn woorden… de partij krijgt veel onderlinge twisten en rellen en over 4 jaar bestaan ze amper nog. Rita verdonk is ook al gaan wieberen… wie volgt?

Signature 

HUUBgoud

Profiel

Gepost: 12 juni 2010 12:14 PM   [ Negeer ]   [ # 24 ]
Stijger
RankRank
Totaal Aantal Posts  96
Geregistreerd  2009-07-17

Laat ik nu denken dat deze site over de historie van Veronica ging?
Ik ben lid van de Faunabescherming en die moeten ook al te pas en te onpas “stemadvies” geven. Ik geloof dat ergens in de voorschriften van mij zendmachtiging staat dat ik mij via de amateurbanden althans, niet bezig mag houden met politiek. Lijkt mij op dit soort sites ook verstandig.

Signature 

Radio mensen doen het met hoge frequentie

Profiel

Gepost: 12 juni 2010 01:34 PM   [ Negeer ]   [ # 25 ]
Stijger
RankRank
Totaal Aantal Posts  84
Geregistreerd  2009-01-23

Sorry voor de Wilders stemmers, maar deze is wel erg leuk :

http://www.mobypicture.com/user/heindekort/view/6101242

Profiel

Gepost: 12 juni 2010 04:44 PM   [ Negeer ]   [ # 26 ]
Stijger
RankRank
Totaal Aantal Posts  55
Geregistreerd  2009-01-25

Ben het met PAOPRG volledig eens. Dit heeft niets met de geschiedenis van Veronica te maken.

Profiel

Gepost: 12 juni 2010 06:24 PM   [ Negeer ]   [ # 27 ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  706

Tja, zolang mensen elkaar er niet voor rotte vis over gaan uitmaken, er komen hier wel meer dingen voorbij die niets met Veronica te maken hebben. En om nu te zeggen dat Veronica vies van politiek was…. daar zal Harry van Doorn toch heel anders over hebben gedacht. En, Boer Koekkoek (inderdaad opa Henk, uit Bennekom) was goede vrienden met Veronica (den Uyl is in den olie etc). Politiek en het dagelijks leven hebben alles met elkaar van doen, vraag maar aan Ruud Poeze waar hij zijn frequentie veiling aan te danken heeft: politieke besluitvorming. En als ons land in tijden van de ergste crisis in 70 jaar naar de bliksem dreigt te gaan door de volgende club ammateurs van PVV huize zijn we misschien ook gewoon mensen, die zich ermee bezig houden.

Overigens ben ik deze thread puur als een geintje begonnen, dat dit vervolgens gebeurt zegt misschien alles over het geen wat er momenteel leeft in Nederland, iedereen is zich lam geschrokken van 9 juni. Je hoort nu mensen erover praten die nooit over politiek beginnen. Maar goed, wie dit niet lezen wil, thread opzeggen en vertrouwen dat de moderators het goed in de gaten houden, toch?

Signature 

Profiel

Gepost: 12 juni 2010 09:56 PM   [ Negeer ]   [ # 28 ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  808
Geregistreerd  2009-03-31

Natuurlijk ben ik het met Jan eens.

Veronica is met politiek verbonden, door de politiek de nek omgedraaid.
Jan zegt dat het als geintje is begonnen.

En de SITE gaat over de Veronica geschiedenis,
Op het FORUM kun je het over van alles hebben.
Dat maakt het wel zo leuk.

Signature 

R!CK wenst je een prettige dag!
wink
Muziek uit de jaren ‘60 en ‘70, toen muziek nog muziek was en als muziek in de oren klonk!
http://www.rivadi.nl is er weer! muziek/top 40 weetjes

Profiel

Gepost: 12 juni 2010 09:58 PM   [ Negeer ]   [ # 29 ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  808
Geregistreerd  2009-03-31
Annerob - 08 juni 2010 11:07 PM

Gelukkig verschillen smaken nogal…  zipper

Rob, ik val niet op blond.

Signature 

R!CK wenst je een prettige dag!
wink
Muziek uit de jaren ‘60 en ‘70, toen muziek nog muziek was en als muziek in de oren klonk!
http://www.rivadi.nl is er weer! muziek/top 40 weetjes

Profiel

2 van de 2
2