Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.

Ik zal me even voor stellen
Gepost: 06 juni 2010 12:23 PM   [ Negeer ]
Binnenkomer
Rank
Totaal Aantal Posts  15
Geregistreerd  2010-06-06

Hoi allemaal hier op dit forum.

Ik ben Ron Overtoom en ik woon in oudkarspel gemeente langedijk in noord-holland.
Ik vind jammer dat ik toen te jong was dat Veronica op zee zat, ik was toen 2 jaar oud toen veronica moest stoppen als zee zender.

Ik ben geintesseerd geraakt in zee radio zenders door de film de boot dat rockt die nu op film1 draait, echt aan rader die moet jullie ook gezien moet hebben.

Toen ben ik op internet gaan zoeken naar zee radio piraten kwam al snel veronica tegen en zo doende hier op site terecht gekomen.
Ik ben ook van plan om zeer binnenkort ook lid te worden van stichting norderney omdat dit nooit verloren mag gaan.

Ik ben zins november 2005 ben ik bij de lokale omroep Compleet FM terecht ge komen waar ik nu techniek doe voor diversen programma’s waar onder ook band techniek en ook nog eigen radio programma maak en verder ook techniesen zaken verricht achter de schermen.

Ik had deze droom al op zeer jongen leeftijd en die is uit gekomen ook.

Als er ooit aan begint kom je er niet meer van af van het radio virus.

Ik heb er ook maar foto bij gedaan bij deze post, dat ben ik, in aktie tijdens een live optrede van een band die in me radio programma optraden.
De tweede foto heb ik van me zelf gemaakt tijdens een live uitzending voor roparun 2010

Plaatjes
ron.jpgDSC00072.jpg
 Signature 

Met vriendelijke radio groet,

Ron C.P.J Overtoom.

Lid/donateur van de Stichting Norderney

Profiel

‹‹ Hallo allemaal!      Introductie ››