Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.
Ok even wat helderheid over de Android telefoons , dit worden de nieuwe draagbare computertjes van de toekomst , voor de gene die er al een hebben waaronder de X10 of de HTC etc. download radio.nl in de market en zoek naar veronica 192 en je hebt de beste radio sound op je mobiel (letop wel in combinatie met een onbeperkt internet abonement !)
Ach ja tijden veranderen had het liever gehoord via mijn 6 transistor radiootje wat ik nog steeds heb…..
Inmiddels ben ik in het bezit van een Samsung Galaxy S. En ik luister al een tijdje probleemloos naar de stream.
Ook ik kan voortaan onderweg genieten van m’n favoriete station!
Inmiddels ben ik in het bezit van een Samsung Galaxy S. En ik luister al een tijdje probleemloos naar de stream.
Ook ik kan voortaan onderweg genieten van m’n favoriete station!
Groeten,
Rob
Kun je even vertellen hoe, want ik kan het met mijn android niet voor elkaar krijgen. Bedankt alvast
En dan zoeken op tunin. Dan kies je Tunin.FM Radio (gratis) n download/installeerd dat.
Vervolgens start je het programma en zoekt op 192. Even toevoegen aan de favoriete en klaar!
En dan zoeken op tunin. Dan kies je Tunin.FM Radio (gratis) n download/installeerd dat.
Vervolgens start je het programma en zoekt op 192. Even toevoegen aan de favoriete en klaar!
Veel luisterplezier!
Het werkt inderdaad perfect. Ik gebruik TuninFM Nl. Nogmaals bedankt
Ik begrijp van sommige termen ook geen snars.
“Vroeger” was alles duidelijk en eenvoudig, en dat werkte ook.
Ach ja, vroeger, toen hadden we het gewoon over bijvoorbeeld
een micron gap head, crosfield, azihuth, sound on sound, tape / sourse, en iedereen wist waar je het over had. toch?
Ik begrijp van sommige termen ook geen snars.
“Vroeger” was alles duidelijk en eenvoudig, en dat werkte ook.
een micron gap head, crosfield, azihuth, sound on sound, tape / sourse, en iedereen wist waar je het over had. toch?
“voeger was alles beter” zeggen veel mensen. Daar wens ik aan te twijfelen, maar dat veel dingen anders waren, daar ben ik het hartgrondig mee eens.
Wie een beetje met recorders bezig was, snapte dat. Voor de rest was het abracadabra!