Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.
tijdens mijn werk in de winkel via mijn laptop en thuis via een internetradio. Ja, ja… dus in Zwolle staat de stream hier aan voor de klanten… soms leuke reacties als ze sigrarettenreclames horen.. mag toch niet reacties en zo…
Maak sinds paar jaartjes gebruik van de Squeezebox van Logitech, geweldig apparaat; heb nu ook de SB radio, draadloos met accu (gaat zo’n 6 tot 8 uur mee), geheel portable in de tuin dus, oude tijden herleven zo.
Enige verschil is dat je destijds nog geen oplaadbare batterijen had; gingen dan van die grote (liefst een stuk of 6) witte katten in en in een mum van tijd stroom op, zo leek het althans
Sinds enige weken via een Squeezbox van Logitech. Gaat ook mee de tuin in door een batterij die het geweldig lang doet.
Heb op de squeezboxserver veel favorieten ingesteld, vooral in de jazz en golden oldie sferen, maar kom toch steeds weer uit op Veronica192. Zo leuk!
In/op de kast,
Van boven naar onder:
Draaitafel:Technics SL-D202
Internettuner: Muvid IR815
Cassettedeck: JVC TD-V66
Tuner: Akai AT-2600
Versterker: Akai AM-2600
CD speler: Akai CD-A7
Ernaast:
Links de Philips N4520 en rechts de Akai GX-630DB tapedecks
Op de Philips staat de Vogel’s VTS 221 tapercorder switch
Het geluid wordt weergegeven door een tweetal Philips 22HA489’s luidsprekerboxen ( -hier- te zien.)
Ik leef een beetje in het verleden, Juul..
Het hele huis staat vol met (oude) audioapparaten… Soms tot wanhoop van vrouwlief, die dan dreigt om me op te geven voor “Help! mijn man heeft een hobby!”...
Het hele huis staat vol met (oude) audioapparaten… Soms tot wanhoop van vrouwlief, die dan dreigt om me op te geven voor “Help! mijn man heeft een hobby!”...
Ach, iedere gek z’n gebrek…
Groeten,
Rob
je kan ook vrouwen opgeven die van hun hobby mopperen hebben gemaakt.
Ja werkt super hier, de telefoon werkt onder Android en hij pakt binnen mijn Wifi netwerk, buiten mijn onbeperkte internet, het was wel even zoeken naar de juiste radio player maar radio.nl werkt goed.